Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Jag återkommer med en ny inom kort... (under kvällen)
Det var en jävla lång kväll, flygning i västerled..? Lämpligt straff, tycker jag, när du väl dyker upp får du värka fram en icke-fotbollsorienterad fråga..? (men det är man väl ensam om att tycka).
Edit; stavfel, verkar korkat att "verka fram" något...