2004-09-09, 11:47
  #685
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Julio César Chávez?

Rätt! Visste du vem han var eller googlade du fram svaret? Anyway.. Fortsätt!
2004-09-09, 16:38
  #686
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF
Rätt! Visste du vem han var eller googlade du fram svaret? Anyway.. Fortsätt!

Tog det på textraden av Paul Simon ihop med en av de få latino-fighters som jag vet namnet på. Sedan kollade jag upp hans stats på google och de matchade hyfsat.

1. Svenskkoloni
2. Frysbox
3. Danmarks-sejour
2004-09-09, 16:43
  #687
Medlem
tjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Tog det på textraden av Paul Simon ihop med en av de få latino-fighters som jag vet namnet på. Sedan kollade jag upp hans stats på google och de matchade hyfsat.

1. Svenskkoloni
2. Frysbox
3. Danmarks-sejour

Southampton?
2004-09-09, 17:04
  #688
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Southampton?

Söker en person.
2004-09-09, 17:08
  #689
Medlem
tjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Söker en person.
Andreas Jacobsson
2004-09-09, 17:11
  #690
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Andreas Jacobsson

Nope.
2004-09-09, 20:34
  #691
Medlem
Don Cribiaris avatar
Joakim Persson
2004-09-10, 18:55
  #692
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Cribiari
Joakim Persson

Det var inte honom jag tänkte på men jag får nog ge dig rätt ändå.

Marcus Allbäck var min tanke.
2004-09-11, 02:12
  #693
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Det var inte honom jag tänkte på men jag får nog ge dig rätt ändå.

Marcus Allbäck var min tanke.



Ämen vafan....."tänkte på".....här är det rätt svar som gäller. Eller hur , TopDawg och Sven ?
2004-09-11, 02:18
  #694
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Ämen vafan....."tänkte på".....här är det rätt svar som gäller. Eller hur , TopDawg och Sven ?

Japp! Antingen eller. Svart eller vitt!
2004-09-11, 03:08
  #695
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Japp! Antingen eller. Svart eller vitt!

Eller grönt och vitt ! Vafan spelare för roll ?
2004-09-11, 03:51
  #696
Medlem
zurfarns avatar
Var beredd på en fight....men nu går jag o slaggar, se ya tomorrow, punks.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in