Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Född i Europa men spelat för ett icke-europeiskt landslag? Förvirrande.
Hmm..
Drar till med Zubov.
Någon europeisk-född kanadick eller amerikanare?
Fan, det är inte min starka sida med sånt där.. men först i draften... borde finnas gott om trådar att nypa han på tycker man?
När kom Ozolinsh till Colorado? Någon som spelat i Quebec och Colorado men byttes bort innan han kom dit? (Eller i samband med det?)
Ähh...