2011-01-22, 17:47
Medlem
Chokemeisters avatar
Kräm! (min absoluta favorit)

Slafs!

Slask!

Hare! (förkortad version av: ha det!)

Peace!
Citera
2011-01-22, 18:09
Medlem
Hanuss avatar
annars kan man ju köra med, "Älskan <3333" eller "älskar dig *valfrit kraft ord* mycket" min personliga favorit "Må lucifer va med dig sötnos" ´eller varför inte "jag får förälskelsen på dig!!"
Citera
2011-01-22, 18:15
Medlem
madeinflens avatar
"Puss" i olika varianter kanske... typ.. många pussar på kinden, stor puss på munnen, puss på pannan, massor av pussar osv
eller varför inte avsluta med..tänker på dig, saknar dig, länktar tills vi ses, vill ha dig nära..
Hoppas du fått någon ny idé
Citera
2011-01-22, 19:32
Medlem
Miss80s avatar
Puss i ljumsken
Citera
2011-01-22, 19:40
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanus
annars kan man ju köra med, "Älskan <3333" eller "älskar dig *valfrit kraft ord* mycket" min personliga favorit "Må lucifer va med dig sötnos" ´eller varför inte "jag får förälskelsen på dig!!"
OK!
Citat:
Ursprungligen postat av madeinflen
"Puss" i olika varianter kanske... typ.. många pussar på kinden, stor puss på munnen, puss på pannan, massor av pussar osv
eller varför inte avsluta med..tänker på dig, saknar dig, länktar tills vi ses, vill ha dig nära..
Hoppas du fått någon ny idé

Citat:
Ursprungligen postat av Miss80
Puss i ljumsken
Puss i olika varianter var bra; den köper jag!
Citera
2011-01-22, 20:30
Medlem
Lazrolos avatar
Genom dalarna och över bergen vår kärlek finns som en evig sol! Älskar dig.

Kanske lite för långt
Citera
2011-01-22, 22:11
Medlem
Ge henne ett smeknamn och säg "hej då xxxxx"

Om hon är blyg och pryd kanske hon skulle tycka att det är gulligt med lite disneyinriktat som typ Lång-öra eller Våfflan. Fast hon kanske dampar och tror att du tycker att hon är fet

Kan va mysigt.
Citera
2011-01-22, 22:14
Bannlyst
Fråga om hon fixat maten.
Citera
2011-01-23, 11:23
Medlem
Kom på att jag ofta avslutar med xoxo.
Citera
2011-01-23, 22:35
Medlem
WERYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Som de flesta andra i en relation avslutar jag mina mejl och sms till min käraste med "puss och kram" eller bara "kram". Men det är så himla uttjatat och konventionellt!

Nu undrar jag om ni kreativa och innovativa FB:are har förslag på hur man kan avsluta mejl och sms på ett annat sätt -- avslutningsfraser som uttrycker kärlek men som är ovanliga, verkningsfulla, anslående och överraskande?

I have seen things you would not believe. Battleships on fire of the shoulder of Orion. I have seen C-beams glitter in the dark near the Tennhaüser gate. And all those moments will be lost in time like tears in the rain
Citera
2011-01-23, 23:44
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
OK!
Puss i olika varianter var bra; den köper jag!

Inte för tillkrånglat bara. Eller ja, ett tag så hittade jag alltid på alla möjliga krångliga och tillgjorda pusskombinationer så jag kanske ska vara tyst, hehe. Typ:

Godnattpuss
Sovsågottochdrömsöttpuss
Sitterpåbussenochtänkerpådigpuss
Villsmekadinnaknakropppuss
Dansamedmigpuss
Fyfanvilketdeppigtväderpuss
etc.
etc.

Annars gillar jag att använda mig av det danska "skatt" för som tilltal till den jag älskar. Typ, "saknar dig, skatt!", eller det givna "godnatt, skatt" (rimmar så fint).
Citera
2011-01-23, 23:45
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
I have seen things you would not believe. Battleships on fire of the shoulder of Orion. I have seen C-beams glitter in the dark near the Tennhaüser gate. And all those moments will be lost in time like tears in the rain

Haha, hade jag fått detta som avslut i ett sms hade jag blivit lite kär. Oavsett kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in