2011-01-22, 20:35
Medlem
borjeBandits avatar
någon som har en aning om vilket hus på brinellgatan/långgatan som vart avspärrat i morse?..

ok daniel e ju ett ganska vanligt namn .får väl se om det dyker upp något efternamn eller andra namn
Citera
2011-01-22, 20:36
Medlem
LastCaresss avatar
Var på väg mot Eksjö i natt runt 4-snåret och helt plötsligt stormar två ambulanser fram, då vet man varför nu då.
Citera
2011-01-22, 21:44
Medlem
Brinellgatan 21, högst upp. Pundare var jag förstått. Roland ...... nånting heter innehavaren av lägenheten. Hittar inget fullständigt namn på Ratsit, går efter en granne, vars son jag känner. Tycker dock det är jävligt bra med självsanering, när det gäller detta kreatur till pack!
Citera
2011-01-22, 22:02
Medlem
borjeBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Brinellgatan 21, högst upp. Pundare var jag förstått. Roland ...... nånting heter innehavaren av lägenheten. Hittar inget fullständigt namn på Ratsit, går efter en granne, vars son jag känner. Tycker dock det är jävligt bra med självsanering, när det gäller detta kreatur till pack!

ja det finns ju en roland på den adressen men dock är han 70 år..
Citera
2011-01-22, 22:13
Medlem
Precis, men han är det inte.
Citera
2011-01-22, 22:18
Medlem
borjeBandits avatar
för att sammanfatta lite vad "vi" kommit fram till..
BO heter Ev daniel och är mellan 25-30 år. ev kan det finnas någon mer misshandlad då det figurerat Två ambulanser,
BO är antingen svårt misshandlad med baseboll trä eller yxa. ev har det varit skottlossning i sammanhanget.
Lägenhetsinnehavaren som det i nuläget verkar, skall tydligen vara en roland på brinellgatan 21. finns en st sådan vid en ålder av 70..

Det figurerar Två st GM, varav en Kan heta mats, vilket stämmer överens med att det finns en Mats skriven på björkbackagatan där piketen varit och brutit upp dörr och gjort HR, hban är 55 år gammal.

polisen har tydligen haft inne ganska många vittnen under dagen och även annhållit två st misstänkta GM i sin frånvaro.

att det handlar om någon uppgörelse bland missbrukare/kriminella känns som den mest troliga saken JA,

men frågan är vad fan gör en 25-30 åring ihop med uppenbarligen ganska många andra bl,a en 55 åring hemma hos en 70 årig man klockan 03:30 på natten.. känns som det är något som felar endel i länkarna.. NÅGON som hört NÅGOT mer konkret att gå på?
Citera
2011-01-22, 22:20
Medlem
borjeBandits avatar
Citat:
Precis, men han är det inte.

ok det kom ut när jag skrev tidigare inlägg.. men om han är inehavare av lägenheten så finns han på ratsit.. om han inte lever under skyddad ID,, vilket han i sånna sammanhang säkert hade kunnat göra.. vilken ålder ska denna roland vara i? svensk/invandrare??
Citera
2011-01-22, 22:23
Medlem
Ingen koll på det men jag kan ta reda på det inom kort.
Citera
2011-01-23, 00:18
Medlem
[quote=brazilman]Ingen koll på det men jag kan ta reda på det inom kort.[/QUOTOm han bor
Om han bor högst upp heter han Robert kallas för Robban kommer ursp: från skövde och förmodligen är BO, Daniel svensson från skåne ngn stans,sålänge det inte är en viss Samuel......
Obs detta är bara väldigt starka antaganden
Citera
2011-01-23, 02:17
Medlem
ploxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnabis
fyfan , tur att man inte bor i den knarkhålan då

Är faktiskt inte så farligt som det låter, bor själv där och det värsta med staden är att det är en väldigt tråkig och "ful" stad.

Den enda kriminella aktivitet jag råkat ut för var när jag blev misshandlad av 4 utlänningar (hände i runneryd)

Annars helt okej stad.
Citera
2011-01-23, 11:26
Medlem
borjeBandits avatar
http://www.hemsidan.net/?n=18747

verkar som att alla tre är i åldern runt 30.

någon som hört något mer.

te,x om den ev Daniel svenson . eller om det är en robert som det inträffade hos.. finns en robert skriven på adressen på 44 år..

eller är det hos en utis.. finns ju några sånna som kallas för robban/robert men heter annat här i stan..
Citera
2011-01-23, 11:28
Medlem
[quote=no_one111]
Citat:
Ingen koll på det men jag kan ta reda på det inom kort.[/QUOTOm han bor
Om han bor högst upp heter han Robert kallas för Robban kommer ursp: från skövde och förmodligen är BO, Daniel svensson från skåne ngn stans,sålänge det inte är en viss Samuel......
Obs detta är bara väldigt starka antaganden

är det den robban med keps som går runt och rotar i papperskorgar??????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in