2011-01-21, 22:00
Medlem
Skapa ett invandringsrelaterat underforum i Politik inrikes så vi slipper SD trådar precis överallt. Visserligen tycker jag egentligen att alla partier ska behandlas lika, men om man tittar på verkligheten idag så kan man nästan bli lite konspiratorisk och tro att SD folk mm har en medveten strategi med att skapa så många trådar som möjligt om SD här på flashback, som någon slags spamstrategi med reklam för SD. Det är irriterande att flashback känns som SDs officiella forum. Det vore skönare för ögat och enklare att navigera till olika slags aktuella ämnen om alla miljarder SD och invandringskritiska trådar får leka i ett eget litet hört.

Jag har inget speciellt emot SD eller invandringskritik. Jag stör mig bara lite allmänt att politikforumet blir så ensidigt. SD SD SD SD SD... Det är irriterade.

Jag är inte helt säker på vad jag vill ha för lösning egentligen, men jag hoppas ni förstår vad jag tycker är irriterande i alla fall...
Senast redigerad av Macbajs 2011-01-21 kl. 22:02.
Citera
2011-01-21, 22:03
Bannlyst
Har du missat Integration och invandring?
Citera
2011-01-21, 22:04
Medlem
fraKturs avatar
Håller helt och hållet med!
Citera
2011-01-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migrationsverket
Har du missat Integration och invandring?
Nja, men det verkar inte hjälpa ju. Det är oerhört mycket invandrings och SD relaterade trådar på politik inrikes och dess underforum likförbannat.
Senast redigerad av Macbajs 2011-01-21 kl. 22:15.
Citera
2011-01-21, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Nja, men det verkar inte hjälpa ju. Det är oerhört mycket invandrings och SD relaterade trådar på politik inrikes och dess underforum likförbannat.
Ja det kan ju bero på att invandring pratas inom politik och SD är ett politiskt riksdagsparti.
Citera
2011-01-21, 23:16
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Citat:
Men du tror att det skulle hjälpa om man skapade ett till likadant forum?

Anledningen till att SD diskuteras så mycket här på Flashback är att det är såpass tabubelagt att kritisera eller överhuvudtaget diskutera invandringspolitik i dagens samhälle. Därför väljer folk att göra det på ett anonymt nätforum. Så det vi får hoppas på är att invandringsfrågan blir mindre tabubelagd.
Citera
2011-01-21, 23:22
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
om man tittar på verkligheten idag så kan man nästan bli lite konspiratorisk och tro att SD folk mm har en medveten strategi med att skapa så många trådar som möjligt om SD här på flashback, som någon slags spamstrategi med reklam för SD. Det är irriterande att flashback känns som SDs officiella forum.

Du behöver inte vara konspiratorisk lagd.
Det är ett faktum!
Citera
2011-01-21, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
Men du tror att det skulle hjälpa om man skapade ett till likadant forum?

Anledningen till att SD diskuteras så mycket här på Flashback är att det är såpass tabubelagt att kritisera eller överhuvudtaget diskutera invandringspolitik i dagens samhälle. Därför väljer folk att göra det på ett anonymt nätforum. Så det vi får hoppas på är att invandringsfrågan blir mindre tabubelagd.
Jag vet inte riktigt hur man löser saken bäst. Jag vet bara att jag stör mig på att det spammas om SD hela tiden. Det viktigaste för mig var att jag ville få fram att jag tycker det är jobbigt. Kanske flytta Integration och invandring till Politik inrikes och döpa om det till SD, Integration och invandring eller nått? Jag vet inte.

Jag kan tänka mig att det är fler än mig som är lite småirriterad på fenomenet i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in