Konsensus i tråden verkar vara att om man redan har en stark utstrålning så förstärks det om man röker, vilket jag bara kan hålla med om.
Som någon tidigare skrev så är det väl bara att gratulera hollywood och cigarettföretagens marknadsförare.
Jag tycker det ser coolt ut på dom flesta, gränsen går väl till folk under 15, så ser det bara löjligt ut..
Jag röker själv, så jag tycker att jag själv ser lite cool ut när jag röker, känns lite sorgligt
Det beror helt klart på i vems mungipa cigaretten sitter i. Cigaretten har alltid varit en imageförstärkare i min mening, både till det positiva och det negativa.
Nej, jag tycker inte det ser häftigt ut när jag ser en person röka. I synnerhet inte när det är ungdomar som tror att de ser så förbannat coola ut med en cigg i käften och en NewEra-keps på huvudet. Däremot kan det vara trevligt med en cigg i vissa fall men inte fan ser det coolt ut att förstöra sin hälsa och sprida illaluktande rök omkring sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!