2011-01-21, 07:50
Medlem
teflonpannan69s avatar
Ja... Frågan finner ni ju i rubriken. Varje gång jag petar mig själv i naveln, så sticker det till i vänster armhåla. Har haft det här ''problemet'' ganska länge ( inget problem, tycker bara det är konstigt). Några år kanske. Undrar bara om någon här inne vet vad fasiken det är för något som händer? Smärtan, på en skala 1 till 10 är kanske 6, och det känns som att jag blir stucken av en nål.

Ännu en gång, har någon någon aning om vad det här är för något?
Citera
2011-01-21, 10:20
Medlem
Jag tror det är nerverna, jag har själv någon gång tryckt på något ställe på kroppen så har det känns på ett annat ställe på kroppen. Jag är ingen läkare men skulle gissa på att det är nervimpulser.
Citera
2011-01-21, 11:20
Medlem
LuckyDays avatar
Händer ungefär samma sak med mig, petar jag mig på huvudet, lite över örat så sticker det till på ryggen och börjar kliar. Måste ha med nerverna att göra.
Citera
2011-01-21, 12:39
Medlem
Plastbunkers avatar
Jag sätter mina pengar på reffered pain.
Citera
2011-01-21, 20:04
Medlem
likeithards avatar
Jag har alltid undrat över det där! Ibland när jag kliar mig på vissa ställen "känner jag det" någon annan stans på kroppen, skitskumt.
Citera
2011-01-22, 00:38
Medlem
Har samma sak fast på ett helt annat ställe :P om jag petar i naveln så sticker det till i snorren känns som när man tar i ett elstängsel ungefär !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in