Okej tittar i detta nu på ett Seinfeld-avsnitt som även gick tidigare idag. Handlingen är "Susans gamla rumskamrat från college ger Jerry ett paket som han måste vara försiktig med, men Jerry slarvar bort paketet. Susan har en dock som ser exakt ut som Georges mamma, vilket får förödande konsekvenser".
Grejen är att i en del av avsnittet så spelar Kramer och Georges farsa biljard med en dirigent. Ingen har byxor på sig. Iallafall så lyssnar dom på klassisk musik och dirigenten vrider upp för han älskar det stycket. I samma veva så visar Kramer Georges pappa hur man stöter bra och Georges mamma kommer in. Nu till frågan! Vad heter stycker och vem har komponerat? Känner igen låten men kommer inte på kompositören eller nåt!
Vet att detta är väääldigt långsökt och nästan helt omöjligt men om nån vill visa sig på styva linan kanske? Och gärna inga idiotförklarings-poster. Jag vet som sagt hur sjuk denna frågan är.
Där har vi ju killen/tjejen hela dan! Mycket bra jobbat. Är evigt tacksam till alla som har hjälpt till och har med detta bevisat är Flashback är grejen. Nu ska jag njuta av detta underbara musikstycke sen kan jag sova gott utan att ha en liten slinga i skallen hela natten. Tack!