Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-14, 01:10
  #1
Medlem
dricksprits avatar
Vore intressant att höra om det är fler än lilla rikspuckot jag som gjort en tatuering man inte bara ångrar utan av förklarliga skäl inte kan ha kvar...?

Själv så har jag ett Nike-märke, fast istället för Nike står där ett kvinnonamn...Kanske inte så jävla genomtänkt men va fan...!

Ps.Min nuvarande heter inte samma som det som står... Ds.
Citera
2004-08-14, 06:08
  #2
Medlem
farbror einars avatar
jag ångrar inga av mina tattueringar.
Dom är en del av mitt kött och blod.
Citera
2004-08-14, 09:32
  #3
Medlem
joyces avatar
Jag ångrar en tatuering som jag har på höften. Gjorde den på fyllan i San Diego och så fort jag börjar jobba ska jag göra om den. Ångrar inte själva tatueringen utan bara motivet, en ful fågel med långa stjärtfjädrar.
Citera
2004-08-14, 10:47
  #4
Avstängd
kandisbilders avatar
Tiger

Jag ångrade min tribal-tiger som jag hade på höger underarm, men den är numera övertatuerad med en stor drake som jag är himla nöjd med.
Citera
2004-08-14, 10:49
  #5
Medlem
typhios avatar
Taggade en ros på insidan av låret. Varför? Ung kärlek....
Tog bort den så fort jag hade råd.

Cheers
Citera
2004-08-14, 11:05
  #6
Avstängd
Roger Perssons avatar
Ingen som har något riktigt misstag att förtälja om? Alltså att man exempelvis tatuerar in en nedåtriktad pil på magen och texten Juden verboten och sedan råkar gifta sig med en israel?

// Roger P.
Citera
2004-08-14, 11:12
  #7
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Det här är inga motiv jag ångrar direkt,
men jag skall ändå bleka dem och gadda över.
Har en drake, ett varulvshuvud och två skallar, alla inklämda på en halv överarm...
Gillar motiven, men jag tycker att de är för små och att det ser för plåttrigt ut.

Det ska bli så jäkla kul att få en helt ny arm att bygga en hel temasleeve på.
Citera
2004-08-14, 12:10
  #8
Medlem
bodycounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dricksprit
Vore intressant att höra om det är fler än lilla rikspuckot jag som gjort en tatuering man inte bara ångrar utan av förklarliga skäl inte kan ha kvar...?

Själv så har jag ett Nike-märke, fast istället för Nike står där ett kvinnonamn...Kanske inte så jävla genomtänkt men va fan...!

Ps.Min nuvarande heter inte samma som det som står... Ds.

Tatuera över den på nått sätt om det går, eller ta bort den. Du kan ju inte ha ett nike märke med ditt ex på
Citera
2004-08-14, 12:17
  #9
Medlem
Gjorde två tatueringar som 18-åring (fem år sedan). Ångrar båda som fasen, går nästan aldrig omkring i t-shirt längre.
http://hem.passagen.se/ellircs-homepage/bilder/0008.jpg

Kobran på min högra arm har jag än idag inte förstått varför jag gjorde, då jag har fobi för ormar. Dessutom sitter den alldeles för långt ner...

På min vänstra arm hade jag velat ta bort örnen och endast behållt indiankvinnan.

Men men, jag skulle lyssnat på mamma.
Citera
2004-08-14, 12:47
  #10
Medlem
bodycounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellirc
Gjorde två tatueringar som 18-åring (fem år sedan). Ångrar båda som fasen, går nästan aldrig omkring i t-shirt längre.
http://hem.passagen.se/ellircs-homepage/bilder/0008.jpg

Kobran på min högra arm har jag än idag inte förstått varför jag gjorde, då jag har fobi för ormar. Dessutom sitter den alldeles för långt ner...

På min vänstra arm hade jag velat ta bort örnen och endast behållt indiankvinnan.

Men men, jag skulle lyssnat på mamma.

Dom var väl inte inte så dumma? Testa bygga på indian kvinnan mera upp mott axeln så blir det ju snyggt, och eventuellt en liten tatto på underarmen. Även bygg på cobran, snygg.
Citera
2004-08-14, 12:57
  #11
Medlem
Damericuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dricksprit
Vore intressant att höra om det är fler än lilla rikspuckot jag som gjort en tatuering man inte bara ångrar utan av förklarliga skäl inte kan ha kvar...?

Själv så har jag ett Nike-märke, fast istället för Nike står där ett kvinnonamn...Kanske inte så jävla genomtänkt men va fan...!

Ps.Min nuvarande heter inte samma som det som står... Ds.

Hurm...far du nagra sponsorpengar?
Citera
2004-08-14, 12:58
  #12
Medlem
dricksprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodycount
Tatuera över den på nått sätt om det går, eller ta bort den. Du kan ju inte ha ett nike märke med ditt ex på


Jo det är det som är tanken eller så blir jag singel igen...
Men saken är den att "kliniken" som jag pratat med inte får in sin laser förrän om nån vecka, jag har hängt på låset sen i början på maj...
Det är tydligen nån ny laser som ska ge minimalt med ärrbildning och finns ingen annanstans i Sverige(ännu).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback