Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-20, 18:02
Medlem
Hej!

Anledningen till jag frågar är, döpte en tråd till en sak (som var aktuellt då och nu tycker iallfall jag den borde ändras, eftersom hela tråden byta rikting, givetvis inom reglerna, mest för underlätta sökning) har kollat i FAQ möjligt jag missat det men går det föreslå ändring av topic på sin egen tråd eller det kommer bli avslag ?
Citera
2011-01-20, 18:04
Bannlyst

Har du testat att fråga en Moderator?

Citera
2011-01-20, 18:13
Medlem
Det är en väg men kan inte skada ha ett svar synligt på forumet + jag vill inte störa dem i onödan!
Citera
2011-01-20, 18:28
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Om det är rubriken du vill ha ändrad så skall du fråga en moderator i ifrågavarande forum. Om denne är överens med dig, så kommer antagligen rubriken att specificeras.

Så som svar på din fråga. Nej du kan inte själv ändra det om tiden för förändringar löpt ut.
Citera
2011-01-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Om det är rubriken du vill ha ändrad så skall du fråga en moderator i ifrågavarande forum. Om denne är överens med dig, så kommer antagligen rubriken att specificeras.

Så som svar på din fråga. Nej du kan inte själv ändra det om tiden för förändringar löpt ut.

Fråga aldrig om jag kunde ändra den själv kanske skrev otydligt. Men tack för svaret!
Citera
2011-01-20, 19:27
Medlem
epost72s avatar
Enklast är att rapportera den egna tråden, och i meddelanderutan uppge att man vill ändra rubrik på tråden och även meddela vilken rubrik du vill ha.

Sedan kan jag inte svara för om alla rekommenderar den metoden.
Men så resonerar jag.
Citera
2011-01-20, 19:32
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Lägg din rubriknamn på ett PM till mig så ska jag ordnar detta.
Citera
2011-01-20, 19:32
Medlem
SweTechs avatar
Jag gillar inte att editera andras inlägg i rollen som moderator.
Däremot är jag villig att ändra rubriker i dom fall där ändringen gör en sökning enklare och mer tydlig för att fler ska kunna få tillgång till trådens diskussioner.
Citera
2011-01-25, 13:00
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenne1985
Hej!

Anledningen till jag frågar är, döpte en tråd till en sak (som var aktuellt då och nu tycker iallfall jag den borde ändras, eftersom hela tråden byta rikting, givetvis inom reglerna, mest för underlätta sökning) har kollat i FAQ möjligt jag missat det men går det föreslå ändring av topic på sin egen tråd eller det kommer bli avslag ?
Om du tycker att rubriken på en tråd, såväl din egna tråd du startat eller någon annans, inte längre stämmer överens med innehållet då det ändrats över tid kan du med fördel rapportera ditt startinlägg och meddela detta, så tittar en moderator på saken. Det blir vi bara glada för.

admin4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in