Jo, många som snusat länge och de syns inte speciellt mycket så jag tycker de är så konstigt att de blivit så stor skillnad då jag inte snusat allt för länge.
har samma problem som dig TS, men jag löste det hela genom sluta snusa white.
Började istället snusa, blötare snus, t.ex. ettan lös/portion och general.
Det sliter mindre på tandköttet nu, men det växer fan inte tillbaka det som försvunnit
har samma problem som dig TS, men jag löste det hela genom sluta snusa white.
Började istället snusa, blötare snus, t.ex. ettan lös/portion och general.
Det sliter mindre på tandköttet nu, men det växer fan inte tillbaka det som försvunnit
Tror jag får ta å göra de också, snusade bara general förut å då vare då inte så, är nu på slutat jag märkt de, har snusat många rapé nu eftersom jag beställde ett par stockar.
Låter löjligt, är det många som märker en så stor skillnad i munnen som TS beskriver?
Har snusat ganska länge och min mun är i stort sett oförändrad bortsett från lite gulare tänder.
Jag har snusat på heltid kanske två år och det har gått galet snabbt för mitt tandkött att krypa upp. Jag har märkt att det är rätt lugnt med lös men portion och då i synnerhet white är förödande.
Men jag tycker att GR är en av dom snällare påsarna faktiskt. Den rivigaste är nog granit white, för min mun alltså.
Som sagt sluta med whiteportion, byt till lös eller original portion som är fuktigare och skonsammare.
Jag får ta å göra de, får väl pröva på olika och se vilken som blir min favorit.
Har mest bara snusat general som inte är white och den är faktiskt god men har inte prövat så jätte många andra förutom massa white och lös
Jag får ta å göra de, får väl pröva på olika och se vilken som blir min favorit.
Har mest bara snusat general som inte är white och den är faktiskt god men har inte prövat så jätte många andra förutom massa white och lös
Testa general long om du inte gjort det. Tycker att den är godare än white och att den rinner lite mindre än originalportionen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!