2011-02-14, 08:22
Medlem
PolskProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waicen
Helvete, stod i 4 minuter inuti ett random event och bara klickade i ett hörn i 4 minuter..... Första gånger det har hänt.. Jävla skit bot, fan om jag blir bannad/resettad nu...

Vad tror ni? Är det lugnt?
Tror jag nog. Har hänt mig ett par gånger.
Citera
2011-02-14, 08:23
Medlem
PolskProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337-5P34K3R
Jag hade tänkt dra 80 magic och funderar på o botta det (highalch). Finns det verkligen någon som inte bottar highalching? Det e ganska sjukt o stå o highalcha flera 100k yew longs manuellt..
Hur säkra e alchbottarna? Ska man stå mitt i en klunga i GE eller sj gömd någonstans för o minska risken o bli upptäckt?

Dra annars på en auto klicker om du inte vill bota. Eller kör med mousekey.
Citera
2011-02-14, 12:23
Medlem
-Johan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolskProfet
Dra annars på en auto klicker om du inte vill bota. Eller kör med mousekey.

Att köra en autoclicker är rena självmordet skulle jag säga
Citera
2011-02-14, 14:36
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Johan-
Att köra en autoclicker är rena självmordet skulle jag säga
Hatar egentligen +1-inlägg men...

+1

Autoclickers är extremt jävla detectable, så kör med en av alla 100857573^4385485 highalchbottar som är gratis.
Citera
2011-02-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolskProfet
Tror jag nog. Har hänt mig ett par gånger.

Stått hela nätter i olika städer och stampat på samma ställe :P Säkert haft en del tur
Citera
2011-02-16, 01:28
Medlem
zonedisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiberg13
Stått hela nätter i olika städer och stampat på samma ställe :P Säkert haft en del tur

Hänt mig med!
Minns när jag fiskade lobsters i Karamja och lät den stå i 1,5 dygn medan jag var hos en polare och slaggade där. Kom hem och såg att jag var stuck på bryggan och bara stampade på en plats. Undrar hur länge den stod där innan jag fixade det?

Detta har hänt i totalt flera timmar på olika ställen med olika bottar, så väl under random events som i spelvärlden. Aldrig blivit bannad.

Jagex är riktigt dåliga (bra för oss ) på att banna bottare.
Citera
2011-02-16, 14:11
Medlem
Brivibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
100857573^4385485 highalchbottar

Förlåt för frågan, men vad betyder detta?
Citera
2011-02-16, 15:42
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briviba
Förlåt för frågan, men vad betyder detta?
Jag syftade på att det finns massor med gratisbots som utför high alchemy mycket med undetectable än en vanlig autoclicker eller mouserecorder (såvida du inte recordar ett par timmar).
Citera
2011-02-17, 11:22
Medlem
Köpte just AutoFisherPro från rsbots, har installerat och allt verkar fungera till jag ska starta botten med spelet då den stannar på "checking for updates" och inte så mycket mer händer. Den hoppade till 98% igår när jag satt och tittade tv men kunde inte vänta längre eftersom jag var tvungen att sova.

Någon som har en lösning?

Edit: hade lite tålamod idag så den har kommit igång, verkar fungera sjukt bra Tog dock låååång tid innan den kom in så vart lite orolig att den inte skulle fungera.
Senast redigerad av tjacky 2011-02-17 kl. 11:49.
Citera
2011-02-17, 13:14
Medlem
Efter som att detta är en tråd om bottar och fusk så tänkte jag då även tillägga att det går att tjäna pengar på dessa bottar

Du kan t.ex köpa en fishing bot från Rsbots.net och sedan sälja allt guld du tjänar till t.ex Denticy.com.
Finns fler sidor som tar emot guld men har inte provat någon annan än denna och, hm vad fan hette den nu då xD mm4store eller nått sånt tror jag de var ^^
Citera
2011-02-17, 19:03
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enstr0m
Efter som att detta är en tråd om bottar och fusk så tänkte jag då även tillägga att det går att tjäna pengar på dessa bottar

Du kan t.ex köpa en fishing bot från Rsbots.net och sedan sälja allt guld du tjänar till t.ex Denticy.com.
Finns fler sidor som tar emot guld men har inte provat någon annan än denna och, hm vad fan hette den nu då xD mm4store eller nått sånt tror jag de var ^^
Jag känade grova pengar på WoW och RS för några år sedan, bottade gubbar på rs x 3-6/dator vilket gav rätt schyssta stålar, sålde allt via fagex och sythe (både gubbar och mills), men priserna har dunpats så mycket att det inte är värt det som heltidsjobb längre :P
Citera
2011-02-17, 21:08
Medlem
Sp1ts avatar
Ingen vänlig själ som kan tänka sig skänka en whip till en kille som har haft lite otur inom rs? skicka pm isånafall så säger jag va jag heter på rs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in