Frågan är väl snarare vad dina erfarenheter är av att slicka.. Känns mer som denna tråd var för att provocera än att skapa en disskusion..
Men besvarar dina frågor ändå. Nästa gång du möter en tjej som luktar från tvåan ber du henne helt enkelt att torka sig bättre alt. sluta slicka helt om du nu är konflikträdd. Angående discofittor kan väl duschen vara ett hett tips för både din och hennes skull om ni nu måste utföra oralsex.
HAHA!!!
Stackars TS, han måste slicka värsta WT-brudarna som inte tvättar sig
Sen förstår jag inte alls hur TS får fram bajslukt från fittan, antar att han menar att det kommer från dajmkrysset eller så förstår han inte vad som är vad
HAHA!!!
Stackars TS, han måste slicka värsta WT-brudarna som inte tvättar sig
Sen förstår jag inte alls hur TS får fram bajslukt från fittan, antar att han menar att det kommer från dajmkrysset eller så förstår han inte vad som är vad
Han kan ju faktist rent teoretiskt stött på en tjej som nyligen blivit tagen i tvåan för att direkt med samma otvättade snopp sedan ha blivit tagen i ettan.
Senast redigerad av Labium 2011-01-23 kl. 00:13.
Du kanske skulle gå ut i verkligheten lite och sluta leva framför datorn och kollla på streamad porr och se hur en verklig fitta luktar och ser ut.
Om du testat riktig fitta så vill du inte se det igen, ja det går bra knulla, men helst ska fittan gömmas under täcket eller man knullar då tjejen har trosorna fortfarande på så man slipper se allt äckligt slem som fastnar och framförallt kletas runt allt.
Och bajslukten är oundviklig på en verklig fitta, inte så konstigt då analen sitter bara några cm från fittan.
Och det finns jättemånga tjejer som inte bryr sig tvätta sig därnere mer än nån gång i veckan.
Så att ragga på en oprövad tjej på krogen är som spela på lotto
Hehe.....du måste förstå att det finns andra sorters fittor än de fittor du har stött på?
Det går ju inte undvika känna bajslukt när man slickar fittan eller hur? bajshålet är ju precis i anslutning till fittan.
Frågan är hur äckliga många killar är som tycker om slicka fitta, vet ni hur mycket skit det finns därnere på en tjej? då menar jag bajshålet och tanken på att slicka en fitta får mig spy för bajslukten från hålet går ju knappast undvika.
Ta tex en svettigt discofitta sent på kvällen ute på krogen, det luktar väl både svett, bajs och annat sekret därnere eller hur? så hur fan är ni funtade i skallen egentligen?
För att inte prata om vilka sjukdomar man kan dra på sig.
Med 100% säkerhet så har du dragit hem tjejer som gjort ett könsbyte och tidigare varit killar. Det man gör då är att man gör om arselhålet till en fitta, inte så konstigt att det luktar bajs då
Till skillnad från de flesta "matcho karlakarlar" som svarat i tråden, så håller jag med TS. När det kommer till sex så finns det inget vidrigare än att slicka fitta, och om man till slut lyckas tvinga sig till det så är man garanterat avtänd när slickeriet är över. Kuken växer nästan inåt!
Det är lätt för tjejer att suga kuk eftersom att den består av vanlig hud. Fitten däremot är ett blött slaskigt illaluktande träsk. Roligt att knulla, men inte kul att få i munnen.
*Inväntar spydiga kommentarer om att jag också är en finnig femtonårig oskuld.*
Din ålder ger dig betydligt färre spydiga kommentarer än det faktum att du är helt okunnig....vilket iofs kan ha med din ålder att göra. Eller att du är allmänt dum i huvudet. Eller både och.
Vad knullar ni för äckliga luder som ens låter er slicka henne om hon har skit mellan skinkorna? Normala tjejer förstår att rövhålet ska vara rengjort med vatten om någon ska ha sin näsa 5cm ifrån rövhålet.
En normal brud luktar inte illa förutom vid mens men då får man fan vara bra pervers om man ska ner med huvudet och böka just då. Om du nu måste pippa bostadslösa pundarluder för en fix så släng in dom i duschen före ?
Det går ju inte undvika känna bajslukt när man slickar fittan eller hur? bajshålet är ju precis i anslutning till fittan.
Frågan är hur äckliga många killar är som tycker om slicka fitta, vet ni hur mycket skit det finns därnere på en tjej? då menar jag bajshålet och tanken på att slicka en fitta får mig spy för bajslukten från hålet går ju knappast undvika.
Ta tex en svettigt discofitta sent på kvällen ute på krogen, det luktar väl både svett, bajs och annat sekret därnere eller hur? så hur fan är ni funtade i skallen egentligen?
För att inte prata om vilka sjukdomar man kan dra på sig.
Det är väl en smaksak vad man gillar. Personligen älskar jag att slicka en kladdig fitta som luktar. Luktar det från skithålet dyker jag in där med tungan direkt