2011-01-20, 18:18
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divino Codino
Vart tog TS vägen?

Vad har du får erfarenheter av ämnet?

Att det finns många som är ganska äckliga i denna tråd som inte kan ha ett normalt sexliv, flesta av er är 11-åringar som tror att slicka fitta är som på porrfilm, ja det luktar bajs och det luktar annan skit som kvinnor avsöndrar och dessutom kan göra dig sjuk rejält men det märker ni första gång ni testar.
Citera
2011-01-20, 18:32
Medlem
Divino Codinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Att det finns många som är ganska äckliga i denna tråd som inte kan ha ett normalt sexliv, flesta av er är 11-åringar som tror att slicka fitta är som på porrfilm, ja det luktar bajs och det luktar annan skit som kvinnor avsöndrar och dessutom kan göra dig sjuk rejält men det märker ni första gång ni testar.

Vad är normalt sexliv?

Jag aldrig känt nån skitlukt när jag har slickat en tjej, jag måste ha fel på luktsinnet...
Citera
2011-01-20, 18:37
Medlem
Pirrrayas avatar
Citat:

Hahahaha......... Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha....... Varför skulle man bli sjuk av att slicka en frisk och ren fitta? Min fitta har aldrig luktat bajs, och mig veterligen luktar jag inte bajs i rövhålet, hygien kallas det gubben lilla. Och se på fan, för de flesta är fittslick basics i ett "normalt" sexliv.
Citera
2011-01-20, 23:55
Medlem
Nej, en ren mus smakar inte bajs. Men sen vet jag inte om dina ligg brukar skita i att torka sig efter deras rännskita, när de särar på bena och trycker ner ditt huvud.
Citera
2011-01-21, 00:19
Medlem
Citat:
Det går ju inte undvika känna bajslukt när man slickar fittan eller hur? bajshålet är ju precis i anslutning till fittan.

Frågan är hur äckliga många killar är som tycker om slicka fitta, vet ni hur mycket skit det finns därnere på en tjej? då menar jag bajshålet och tanken på att slicka en fitta får mig spy för bajslukten från hålet går ju knappast undvika.

Ta tex en svettigt discofitta sent på kvällen ute på krogen, det luktar väl både svett, bajs och annat sekret därnere eller hur? så hur fan är ni funtade i skallen egentligen?

För att inte prata om vilka sjukdomar man kan dra på sig.

tjejerna gillar att vara fräscha uttsendemässigt hårstyle smink parfymer halsband kläder m.m. men när de gäller fittan så tror jag tjejer är lika slarviga som killar om hygien där nere . en del desperata killar ätter även bajs bara för att få ett knull .
Citera
2011-01-21, 00:29
Medlem
osiriz88s avatar
Till skillnad från de flesta "matcho karlakarlar" som svarat i tråden, så håller jag med TS. När det kommer till sex så finns det inget vidrigare än att slicka fitta, och om man till slut lyckas tvinga sig till det så är man garanterat avtänd när slickeriet är över. Kuken växer nästan inåt!

Det är lätt för tjejer att suga kuk eftersom att den består av vanlig hud. Fitten däremot är ett blött slaskigt illaluktande träsk. Roligt att knulla, men inte kul att få i munnen.

*Inväntar spydiga kommentarer om att jag också är en finnig femtonårig oskuld.*
Senast redigerad av osiriz88 2011-01-21 kl. 00:32.
Citera
2011-01-21, 00:39
Medlem
lllongs avatar
Som många redan kanske sagt, så är musen olika fräsch beroende på tillfället.
Nyduschad = nice. Discofitta =

tur att man har en pojkvän som gillar att "smaska" lite där nere
Och ja han gör det, utan att jag behöver tvinga honom.
Citera
2011-01-21, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Till skillnad från de flesta "matcho karlakarlar" som svarat i tråden, så håller jag med TS. När det kommer till sex så finns det inget vidrigare än att slicka fitta, och om man till slut lyckas tvinga sig till det så är man garanterat avtänd när slickeriet är över. Kuken växer nästan inåt!

Det är lätt för tjejer att suga kuk eftersom att den består av vanlig hud. Fitten däremot är ett blött slaskigt illaluktande träsk. Roligt att knulla, men inte kul att få i munnen.

Lilla gubben då. Att uppskatta smaken av fitta är en smakutveckling som kan jämföras med all annan smakutveckling. Små barn uppskattar nästan aldrig grönsaker, större barn lär sig äta och med tiden älska grönsaker. En tonåring uppskattar nästan aldrig ett gott rödvin, han föredrar alkoläsk. Samma sak med en stark ost.

För övrigt ska du nog inte uttala dig om vad en kuk smakar så länge du aldrig haft en i munnen själv. Kuken är verkligen inte att jämföra med vanlig hud, dra tillbaka förhuden och lukta på kuken efter en dag i brallan så inser du att ingen annan del av huden luktar på det sättet. Det här kan vilken tjej som helst förklara för dig.

Jag föreslår att du skaffar dig en flickvän som hatar och vägrar att suga kuk, hon kommer nog bara av den anledningen att ha mycket större förståelse för din personlighetsdefekt.
Citera
2011-01-21, 01:24
Medlem
Citat:

Ja, nu kanske man inte ska uttala sig om "normalt" sexliv om man själv (enligt din egen utsago) duschar var femte dag. Bara det gör det nämligen omöjligt att ha ett "normalt" sexliv. Eller rättare sagt, du kanske tror att du har det men verkligen inte din tjej...
Citera
2011-01-21, 10:37
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Det går ju inte undvika känna bajslukt när man slickar fittan eller hur? bajshålet är ju precis i anslutning till fittan.

Frågan är hur äckliga många killar är som tycker om slicka fitta, vet ni hur mycket skit det finns därnere på en tjej? då menar jag bajshålet och tanken på att slicka en fitta får mig spy för bajslukten från hålet går ju knappast undvika.

Ta tex en svettigt discofitta sent på kvällen ute på krogen, det luktar väl både svett, bajs och annat sekret därnere eller hur? så hur fan är ni funtade i skallen egentligen?

För att inte prata om vilka sjukdomar man kan dra på sig.

är du oskuld? har du verkligen haft sex någon gång? har du varit i närheten av att slicka en fitta? Verkar inte så för du har verkligen ingen koll på vad det är du skriver.

För det första, din rubrik? Bajslukt från fitthålet? Fittan luktar inte bajs. För det andra går du runt och stinker bajs hela tiden? Folk läcker inte bajslukt konstant. Borde du veta om du har en aning om hur man sköter sin hygien och vet vad tvål och vatten är. För det tredje: sjukdomar? smittar det så smittar det även vid samlag och andra sexuella aktiviteter. Du får inte fler sjukdommar bara för att du slickar.

Om det nu är så att du faktiskt haft sex med någon tjej så kan man ju undra vad det är för tjejer du får till det med eftersom bajslukten och sjukdommar uppenbart tillhör det du oroar dig mest för? Sluta sätt på efterblivna ofräsha horor utan kådis och kanske försöka träffa en normalt funtad vanlig tjej som gillar duscha?
Citera
2011-01-21, 10:40
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88

varför skulle det vara spydigt att kommentera om din riktiga ålder? för inte är du äldre i alla fall.

Slicka fitta på en tjej som sköter sin hygien är najs. slicka en tjej som inte är vän med två och vatten är inte najs. har du träffat en tjej som har en fitta som är ett slaskigt illaluktande träsk så kan man undra vad det är för tjej du träffat, för inte är det en vanlig tjej med vett och ettikett i alla fall.
Citera
2011-01-21, 10:43
Medlem
nuendasts avatar
Citat:

eh kallar du en ko för "tjej" och slickar henne så ja, då luktar det bajs. så lämna djuren i ladugården i fred. normalt fundade tjejer ser till att lukta gott. de som inte kan sköta sin hygien bör inte heller ha sex men det är en annan femma. bara för att du inte träffar "vanliga" tjejer så behöver du inte dra alla över en kam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in