Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Till skillnad från de flesta "matcho karlakarlar" som svarat i tråden, så håller jag med TS. När det kommer till sex så finns det inget vidrigare än att slicka fitta, och om man till slut lyckas tvinga sig till det så är man garanterat avtänd när slickeriet är över. Kuken växer nästan inåt!
Det är lätt för tjejer att suga kuk eftersom att den består av vanlig hud. Fitten däremot är ett blött slaskigt illaluktande träsk. Roligt att knulla, men inte kul att få i munnen.
*Inväntar spydiga kommentarer om att jag också är en finnig femtonårig oskuld.*
Lilla gubben då. Att uppskatta smaken av fitta är en smakutveckling som kan jämföras med all annan smakutveckling. Små barn uppskattar nästan aldrig grönsaker, större barn lär sig äta och med tiden älska grönsaker. En tonåring uppskattar nästan aldrig ett gott rödvin, han föredrar alkoläsk. Samma sak med en stark ost.
För övrigt ska du nog inte uttala dig om vad en kuk smakar så länge du aldrig haft en i munnen själv. Kuken är verkligen inte att jämföra med vanlig hud, dra tillbaka förhuden och lukta på kuken efter en dag i brallan så inser du att ingen annan del av huden luktar på det sättet. Det här kan vilken tjej som helst förklara för dig.
Jag föreslår att du skaffar dig en flickvän som hatar och vägrar att suga kuk, hon kommer nog bara av den anledningen att ha mycket större förståelse för din personlighetsdefekt.