2011-01-19, 23:29
Medlem
Justlinks avatar
Hur vet man hur många varningar man har? Finns det något ställe man kan se detta?
Citera
2011-01-20, 19:31
Medlem
Ett Hunds avatar
Nej, som det ser ut idag finns det inget sätt att se sina varningar, men det det går att göra en sökning på sitt eget namn i V&B.

Du har inga varning, men däremot två tillsägelser.
Flertalet tillsägelser kan ge en varning för ohörsamhet.
Citera
2011-01-20, 20:19
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
När försvinner tillsägelser? Jag fick typ tre stycken på kort tid för olika grejor, varav vissa tycker jag var oförtjänta.
Hur ser jag tillsägelserna? Att jag blev varnad den 24 februari 2010 vet jag, också den oförtjänt, då jag anmälde mig själv att jag outat någon efter redigeringsperioden tog slut. Den användaren på det andra forumet var förresten redan raderad, så det var inte ens någon outning.
Citera
2011-01-20, 21:54
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
När försvinner tillsägelser? Jag fick typ tre stycken på kort tid för olika grejor, varav vissa tycker jag var oförtjänta.
Hur ser jag tillsägelserna? Att jag blev varnad den 24 februari 2010 vet jag, också den oförtjänt, då jag anmälde mig själv att jag outat någon efter redigeringsperioden tog slut. Den användaren på det andra forumet var förresten redan raderad, så det var inte ens någon outning.

De preskriberas efter ett år från utdelningsdatumet.
Du kan inte själv se dina tillsägelser, men du kan kontakta valfri moderator ifall du vill veta hur många du har.
Citera
2011-01-20, 22:19
Medlem
sjpatriks avatar
Citat:
Du kan inte själv se dina tillsägelser, men du kan kontakta valfri moderator ifall du vill veta hur många du har.

Om han sparar sina pm's från diverse moderatorer som ger ut tillsägelser/varningar är det bara att räkna
Citera
2011-01-20, 23:13
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjpatrik
Om han sparar sina pm's från diverse moderatorer som ger ut tillsägelser/varningar är det bara att räkna
Med tanke på hur få PM man kan spara så är det ganska osannolikt att man skulle ha sparat dessa vid rensning.
Citera
2011-01-22, 12:47
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ett år för en tillsägelse? Verkar lite hårt... Speciellt som de faktist var löjliga de flesta av dom.
Hur garderar man sig mot en moderator som har en dålig dag då?
Citera
2011-01-22, 12:53
Medlem
Pörrs avatar
Citat:
Ett år för en tillsägelse? Verkar lite hårt... Speciellt som de faktist var löjliga de flesta av dom.

https://www.flashback.org/t951568
Citera
2011-01-22, 20:43
Medlem
Citat:
Man läser reglerna och följer dom.

Du ska ju inte tro att du kan bryta mot någon regel för att sedan anmäla dig själv och tro att du är immun.
Citera
2011-01-22, 20:53
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Du ska ju inte tro att du kan bryta mot någon regel för att sedan anmäla dig själv och tro att du är immun.
Jag kunde ju inte redigera inlägget längre. Förresten fanns inte användaren kvar på det andra forumet, så rent tekniskt var det ingen outning eftersom man inte kunde se vilka inlägg dennes var. Det är som att jag skulle säga Reflexor också finns på forumet xyz och man kan inte hitta denne där.
Men skitsamma... Ett år har snart gått från min varning, eftersom jag har för vana att följa regler (Åtminstone de jag vet om.)
Citera
2011-01-25, 21:11
Medlem
Justlinks avatar
Citat:
Nej, som det ser ut idag finns det inget sätt att se sina varningar, men det det går att göra en sökning på sitt eget namn i V&B.

Du har inga varning, men däremot två tillsägelser.
Tackar för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in