Jag använder p-piller.
har provat flera sorter, är inne på min 3:e nu på mindre än ett år
Sort nr. 1 gav hemsk mensvärk, mycket värre än innan och då hade jag ändå ganska mycket.
Nr. 2... Jag vet inte riktigt.. Den funkade bra mot mensvärk, men jag hade så otroligt mycket flytningar

Och dessutom var huden irriterad... Flytningarna var väl inte
så stort problem i sig, men jag kände mig så ofräsch och äcklig...
Har just bytt till nr. 3. Har ingen aning om hur detta funkar nu, hoppas att min flytningar minskar iaf. Det enda jag vet är att förpackningen såg mysko ut
Tycker att p-piller är jättebra sådär annars. Relativt lätt, ingen kondom eller annat krångligt

Tycker också att sex med kondom inte "känns" lika mycket, och dessutom blir man så torr så snabbt.
Jag har kommit på såhär i efterhand att p-pillersort nr.1 också gjorde mig väldigt deprimerad.
Jag hoppas att jag hittar nån sort som passar mig snart