• 6
  • 7
2004-09-11, 00:01
Medlem
souloskars avatar
jag fattar inte vad dessa fula ungar i moppemusche och en vedervärdig keps tror att jag har att vinna på att köpa ut åt dem.
Citera
2004-09-11, 00:09
Medlem
har vart 18 i en vecka men jag har inte haft nått leg, fick det idag
Skönt att kunna gå och köpa en dosa själv på ica. Jag har redan hunnit köpa ut till en kompis. Jag kommer bara att köpa till vänner och snygga tjejer!
Citera
2004-09-11, 03:09
Medlem
cjvas avatar
köper ut till vänner och bekanta som ännu inte hunnit fylla 18. alla andra blir det bestämt nej till, finns ingen anledning när dom allt som oftast kan köpa själv ändå.

har dock bett underåriga vänner köpa ut till mig ibland när jag glömt passet (är 22 men ser ut som 16 typ)
Citera
2004-09-11, 13:58
Medlem
dayms avatar
Inte ofta man blir tillfrågad, och har aldirg behövt fråga nån då jag va en lite fjortis så var jag ovanlgit stor för min ålder och dessutom så bor jag i ghettot så det va bara o promenera in i vilken turkhydda som helst o inhandla folkpiss och cigg i mängder till hela bekantskapskretsen.

Men om någon nu skulle fråga på ett snällt sett, OAVSETT KÖN, så skulle jag lätt köpa ut, är man sugen så är man. Ingen lär sluta röka bara för att jag inte köper ut, och det är lika bra att jag köper ut innan nån fb-användare kommer förbi o ska ha ett blåsjobb och pengar för det.
Citera
2004-09-13, 17:27
Medlem
Isidors avatar
Har aldrig köpt ut men däremot så har jag snott från Konsum och sålt i skolan
Citera
2004-10-03, 15:21
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Aldrig, jävla puckon.

skulle jag se en liten kille som rökte skulle jag sno ciggen av honom.

Hade det varit jag hade jag inte tvekat att slappa till dig!
Citera
2004-10-03, 15:36
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeP
Jag brukar begära sexuella tjänster i utbyte mot att jag köper ut. Konstigt nog har ingen fjortis vågat acceptera detta än.

Vad för typ av sexuella tjänster?
Citera
2004-10-04, 01:13
Medlem
Frågade en gång en alkis när jag var 16 om han kunde köpa ut en platta öl och jag gav han pengarna så kom han ut med en 70s som han börja dricka ur ja och en kompis tog flaskan och dängde till han i skallen och sen stod vi och sparka på han några gånger vi tog hans glasögon i pant och alkisen gav tillbaka 200 spänn tre dagar efter och fick sina glasögon hela, vi tänkte spräcka dom ändå eftersom det inte blev någon dricka den fredagen, men vi började få dåligt samvete
Nu är jag 18 och behöver ju fortfarande hjälp med att köpa från bolaget men nu behöver jag iallafall inte fråga alkisar :P

Jag köper ut då jag har tid och tar ibland några cigg eller en slant
Citera
2004-10-04, 07:36
Moderator
Ruskigbusss avatar
Frågan gällde alltså tobak; snus, cigaretter, cigarrer (?) ...
Citera
2004-10-05, 12:47
Medlem
Hände ganska ofta förrut att ja va tvungen att köpa ut åt mina kompisar som då itne fyllt 18... men nu händer det inte längre eftersom nästan alla fyllt...
Citera
2004-10-05, 15:05
Medlem
Jag är inte 18 än men jag snusar, Brukar köpa mitt snus på kiosker och sånt orka springa runt å fråga om man kan köpa ut då blire drygt :\
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in