• 1
  • 2
2011-01-19, 18:39
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NameJudas
De flesta tycker innerst inne inte om muslimer och många som vet vad deras religion innebär vill personligen mörda dem, självklart så har jag ingen källa på detta.

Och glömde nämna att folk skulle troligtvis också börja använda heroin och liknande droger.

Jag tror muslimerna hade löst det helt okej själva om man ska vara helt ärlig.

Läste nu också att det var 3 år och då var det väl inte lika bråttom med liggandet och colan, det är väl bara att resa runt om det nu finns några piloter som är dumma nog att jobba.
Citera
2011-01-19, 18:46
Medlem
--j--s avatar
Pessimisten inom mig tror att det hade inneburit total världslig kaos. Kanske ett nytt världskrig där religionen hade varit i fokus? Eller bara att folk hade varit allmänna rövhål mot varandra. Mycket större rövhåll än vad är i dagsläget.

Optimisten däremot är mer inne på Krafses linje.

Hade varit jäkligt typiskt om vi alla plötsligt kom på hur vi skulle komma överens i slutskedet. Att undergången till sist gjorde att alla släppte allt gammalt groll i världen och började leva i harmoni, några dagar innan slutet.
Citera
2011-01-19, 18:55
Medlem
Wheeler88s avatar
den starkaste överlever damn the weak ones, jag ska nog minst knulla 1000 horer gratis, knarka de mesta , äta råttgift, snubbla på en råttfälla och trampa på en trampmina.
Citera
2011-01-19, 19:27
Bannlyst
Citat:
Människan har bara tre år kvar att leva
du har räknat lite fel. det är inte ens 2 år tills 21 dec 2012.
Citera
2011-01-19, 22:23
Medlem
therebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Rummet expanderar idag. Säg att rummet drar ihop sig. Nyheterna kommer ut med att vi har bara 3 år kvar att leva, för sen kommer de koordinater vi upptar av rummet att försvinna. Detta är fakta.

Vad kommer hända i världen? Hur kommer samhället förändras?

vinn en miljard på lotto och köp dig en egen ö i söderhavet. rummet expanderar sig genom sin medfödda instinkt. rummet godtar enbart gudavdyrkande fanatiker och dess kultur, dvs. att rummet hjärntvättar dessa udda sexuella läggning att tro att dem har hamnat i paradiset. rummets "psyke" godtar enbart sig självt. så ja, på 3 år så kommer all synd att förlåtas och enbart rummets expandtions själaliv kommer att bli ihågkommet av utomjordingarna.
Citera
2011-01-21, 15:47
Bannlyst
Själv hade jag kollat upp vart vapenaffärer finns, och snott allehanda vapen och lekt rövare. Hade försökt värva medlemmar till en guerilla grupp
Citera
2011-01-23, 01:41
Medlem
-hina-s avatar
Nu är jag förmodligen naiv, men det finns en möjlighet att en domedag skulle föra mänskligheten närmre varandra istället för att skapa total anarki (i den formen att alla började mörda och våldta varandra hej vilt; vad är meningen med mord om alla ändå ska dö? och varför skulle plötsligt någon som inte är lagd för våldtäkt börja våldta bara för att jorden ska gå under?). Jag tänker att många av de samhällsregler som kan ge upphov till exempelvis social fobi och allmänt obehag skulle försvinna. Folk skulle känna sig fria att börja kommunicera med varandra på en helt annan nivå - släppa på hämningarna och verkligen tala med varandra, och förhoppningsvis samarbeta. Däremot tror jag att moderatsamhället skulle raseras, där folk driver affärer för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Det skulle vara svårt att förhindra det här: "jorden går ändå under om tre år, jag går in i en godisaffär och äter upp allt godis för att det är gott - jag bryr mig inte om konsekvenserna". Nu tappade jag bort mig och började prata om godisaffärer, men jag hoppas att någon förstår vad jag menar ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in