• 1
  • 2
2004-08-15, 18:10
Medlem
koncentrationslägren var i de flesta fallen värre än döden. och inte skulle man välja mellan sina barn.
death come to us all
Citera
2004-08-15, 19:33
Medlem
Pojkar brukar ju tycka om att pilla med saker, experimentera, osv, så jag tror nog att han skulle ha mest nöje av att stanna med farbrorn.

Småflickor hör hur som helst inte hemma inom det militära!
Citera
2004-08-17, 01:48
Medlem
HusqWallys avatar
Va da maste?!!!

Har han en pistol eller? Han kan inte saga till mig vad jag kan och inte kan gora.

Annars hade jag viskat i hans ora att dom har rea pa lader string kalsonger och jatte dildos, i tag-stations kiosken. Da hade han glomt allt om mig och mina barn...
Citera
2004-08-17, 09:41
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusqWally
Va da maste?!!!

Har han en pistol eller? Han kan inte saga till mig vad jag kan och inte kan gora.

Annars hade jag viskat i hans ora att dom har rea pa lader string kalsonger och jatte dildos, i tag-stations kiosken. Da hade han glomt allt om mig och mina barn...

Smart..skulle tro att han sköt dig på fläcken just där och båda dina barn hamnade hos SS.
Citera
2004-08-17, 12:30
Medlem
heinos avatar
Citat:
Du får bara ta med dig ett av barnen dit, ett av barnen måste du lämna här åt sitt öde och det barnet kommer sannolikt att dödas av oss efter olika experiment vi sysslar med inom SS. Om du inte KAN välja så dödar vi er alla tre nu på fläcken!
bortsett ifrån, att det är ett hollywoodscenario utan verklighetsföranking så..

de barnet som är smartast och klarar sig bäst själv lämnar man givetvis.
Citera
2004-08-17, 15:38
Medlem
herr psykfalls avatar
jag hade erbjudit ss-mannen en avsugning och sedan bett ungarna att springa därifrån alternativt jag hade lämnat ungarna att suga av ss-mannen medans jag sprang därifrån. HÖHÖ
Citera
2004-08-17, 16:02
Medlem
gubbjavlars avatar
Lacerda: "Var kommer grunden till detta judehat ifrån annars? ... Att skylla på att dom är en oren ras är så jävla gammalmodigt och UTE!"

Kan inte Lacerda förklara vad som är inne inom rasismen nu då? Många undrar säkert (och en del visste inte ens att modet ändrade sig liksom... vem är trendsättaren nu för tiden? Har de shower? Releaser? "Årets fräsha rashat är en nytänkande crossover av Francodiktaturen och sydstatsretro..." )
Citera
2004-08-17, 16:58
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjavlar
Kan inte Lacerda förklara vad som är inne inom rasismen nu då? Många undrar säkert (och en del visste inte ens att modet ändrade sig liksom... vem är trendsättaren nu för tiden? Har de shower? Releaser? "Årets fräsha rashat är en nytänkande crossover av Francodiktaturen och sydstatsretro..." )

Hoppsan, att jag skrev att det var ute missförstods visst.... med UTE menar jag att som man tänkte för 60 år sedan inte gäller längre.
Vad som är inne nu? hmmm vet inte riktigt, beror kanske på var i världen man bor.
Hur som helst, den som dömmer folk efter deras ras är väl ganska... resten vet ni.
Citera
2004-08-17, 17:00
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Hoppsan, att jag skrev att det var ute missförstods visst.... med UTE menar jag att som man tänkte för 60 år sedan inte gäller längre.
Vad som är inne nu? hmmm vet inte riktigt, beror kanske på var i världen man bor.
Hur som helst, den som dömmer folk efter deras ras är väl ganska... resten vet ni.

Javisst! Jag kom på att amerikaner är ganska bra på att jävlas med alla som inte är (ofta vita) amerikaner.

Det skriver jag efter att ha sett lite av Letterman och Conan O´Brien.
Citera
2004-08-17, 18:03
Medlem
Alladins avatar
Vilken fruktansvärt deprimerande frågeställning...
Omöjligt att ta ställning till, speciellt utan egna barn.
Sen hoppas jag inte ngn behöver ta en sådan ställning ngnsin! (och fred på jorden. )
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in