2011-01-20, 23:05
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assbook
Min dotter är 4 år, man går på dagis tills man är 6 år, hon säger klart och tydligt att Eva är 7 år äldre än hon själv, så vad blir 4+7 lille vän, inte fan blir det 6 år i alla fall, så vadå? Skulle dagis ha en praoelev på 11 år?

många dagis ligger tillsammans med både förskolor och skolor. finns inget som säger att det inte kan vara så här. eller hur? och kalla mig inte lille vän, för vän till en freak som du är jag verkligen inte. Du skriker efter uppmärksamhet och utnyttjar ditt barn till det. Det är sjukt.
Citera
2011-01-20, 23:05
Medlem
bajskorven3s avatar
Herre gud människa lugna ner dig lite va. Det måste vara påfrestande att tända till så fort en användare skriver någonting du inte vill höra i tråden? Sen förstår jag inte varför du byter forum heller. Idioter finns det på alla forum, det du behöver göra är bara att ignorera de personerna som inte håller sig till topic eller lyckas bidra med något givande. Resten sköter moderatorerna. Självklart är ämnet helt klart häpnadsväckande och du får ha överseende att det finns olika typer av skeptiskt beteende. Uppdatera gärna tråden. Tror det är fler än jag som vill veta hur det går.
Citera
2011-01-20, 23:10
Bannlyst
Väldigt otäckt med sånt här. Jag skulle gissa på livlig fantasi, vad är det som får alla att tro att det är någon typ av ande?? Är det bara för att det skedde en olycka på deras gata för massvis med år sen? Och sedan en annan grej TS, varför frågar du oss och inte de som jobbar med detta?

Mvh
Citera
2011-01-20, 23:11
Medlem
Assbooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
många dagis ligger tillsammans med både förskolor och skolor. finns inget som säger att det inte kan vara så här. eller hur? och kalla mig inte lille vän, för vän till en freak som du är jag verkligen inte. Du skriker efter uppmärksamhet och utnyttjar ditt barn till det. Det är sjukt.

Och exakt vad skulle en elva årig tjej vid namn Eva ha för nöje med att mobba min fyra åriga dotter?
Om nu hennes förskola låg brevid en skola? Just asking.

Jag får tillräckligt med uppmärksamhet av min familj, mina vänner och min dotter.

Mina andra trådar innehåller frågor precis som denna.

Enkla frågor, frågor om råd.. Är det så jävla svårt att acceptera?
Hoppas fan att du är medveten om att även du ger mig uppmärksamhet eftersom att du fortsätter att älta skiten..

Lämna den här tråden om jag är så jävla motbjudande, vidrig, psykiskt störd, uppmärksamhetshora, troll.. Stick bara, och gör mig "ledsen" genom att inte ge mig uppmärksamhet!

Lilla vän..
Citera
2011-01-20, 23:11
Medlem
Shut up donnies avatar
Citat:
Ja, nu ska jag vara sådär nonchalant och kommentera ditt överdrivna inlägg med *gääsp*

Här har vi problemet med dig. Du vill inte att det ska finnas en rationell förklaring till allt detta.

Ta för helvete med din dotter till vårdcentralen och rådfråga kompetent personal om du är orolig. Vad fiskar du efter här?

Vilken mor är så in i helvete oansvarig att hon i första hand vänder sig till ett forum för paranormala fenomen när hennes dotter har "problem"?

Men visst, låt showen rulla vidare. Jag antar vi snart får se på Youtube när medium och andra freaks försöker lösa problemen. Mom of the Year...
Citera
2011-01-20, 23:12
Medlem
token12s avatar
Fan stackarn!
Såg filmen och om jag skulle vart du hade jag sökt hjälp vad det än är.
Ta inte åt dig av vad vissa idioter säger här på flashback, bara massa skitmänniskor här.
Citera
2011-01-20, 23:12
Medlem
haha sjukt hur lågt vissa människor kan gå i detta forum med det är sammtidigt väldigt svårt att hålla tebax skrattet på vissa kommentarer, trötta människor haha.

btw Efter ha läst igenom tråden och kollat klippet så känns det hela för oss "följare" väldigt larvigt, hur många barn har man inte träffat på som pratar så där(om låtsas kompis osv)? det är små barn, dom gör dessa grejer, gjorde säkerligen vi alla mer eller mindre.

Men samtidigt vet vi ju inte allt till 100% som modern gör...

Låt dottern din hållas med sin EVA tills du själv får kontakt med den okände(vilket inte kommer hända iof) men men lycka till...

PS Peace!
Citera
2011-01-20, 23:16
Medlem
Shwantzs avatar
...jag tror att du är ett troll. Men även om jag har rätt eller fel utsätter du din dotter och dig själv för fara. Den enkla slutsatsen drar jag med tanke på de trådar du startat här på FB. Ta bort filmen på din dotter!

TS, du behöver hjälp.
Citera
2011-01-20, 23:24
Medlem
DunderBusens avatar
Rätt övertygad om att det TS skriver stämmer, Men det är nog inget spöke.

Och ska man då verkligen uppmuntra ungar med låtsas kompisar?
Citera
2011-01-20, 23:24
Medlem
Assbooks avatar
Jag är alldeles för trött för detta.

Som jag sagt 10.000 gånger tidigare, tro mig om ni vill.

Jag tänkte bara, att flashback är ett diskussions forum, så kanske några här hade några tips och råd och kanske även egna erfarenheter. Jag blir inte arg på er när ni säger tvärt emot vad jag tror på, själva grejen är alla jävla glåpord ni måste kläcka ur er.

Jag är fan ingen dålig mamma, den andra filmen på en unge är min dotter också.. Vadå? Är jag en dålig mamma för att jag har bilder på henne på fejan också eller?

Eller för att jag hade en blogg tidigare där jag la upp bilder på min dotter?

Jag är bara så jävla trött på att bli kritiserad som en dålig mamma för att jag ber MÄNNISKOR om råd, innan jag flyger in på vårdcentralen och ylar att min dotter kanske har schitzofreni, autism och fan å hans jävla moster..

Ja, jag gillar rapeplay och ja, jag har haft en affär med en gift man.. Vad fan spelar det för roll i denna tråd?
Den här tråden skiljer sig helt och hållet från dom som ni dragit in i ämnet?
Så snälla, för helvete.. Lägg ner bara..

Jag ställde som sagt en fråga... håll er till den eller dra.
Citera
2011-01-20, 23:28
Medlem
Som folk nämnt, ta bort filmen på din dotter!! Vi som följt tråden har sett den nu och personligen var den ganska creepy! Du bör verkligen prata med någon bra mycket kunnigare än här på FB. Även om det nu bara är i hennes fantasier, som jag tror, så är det nog inte bra att ha en låtsasmobbare. Fantasivänner bör vara snälla eller inte existera.

är väldigt jobbigt med alla trollspanare här.. hoppas de löser sig för dig och din dotter.
Citera
2011-01-20, 23:29
Medlem
Citat:
Jag är alldeles för trött för detta.

Som jag sagt 10.000 gånger tidigare, tro mig om ni vill.

Jag tänkte bara, att flashback är ett diskussions forum, så kanske några här hade några tips och råd och kanske även egna erfarenheter. Jag blir inte arg på er när ni säger tvärt emot vad jag tror på, själva grejen är alla jävla glåpord ni måste kläcka ur er.

Jag är fan ingen dålig mamma, den andra filmen på en unge är min dotter också.. Vadå? Är jag en dålig mamma för att jag har bilder på henne på fejan också eller?

Eller för att jag hade en blogg tidigare där jag la upp bilder på min dotter?

Jag är bara så jävla trött på att bli kritiserad som en dålig mamma för att jag ber MÄNNISKOR om råd, innan jag flyger in på vårdcentralen och ylar att min dotter kanske har schitzofreni, autism och fan å hans jävla moster..

Ja, jag gillar rapeplay och ja, jag har haft en affär med en gift man.. Vad fan spelar det för roll i denna tråd?
Den här tråden skiljer sig helt och hållet från dom som ni dragit in i ämnet?
Så snälla, för helvete.. Lägg ner bara..

Jag ställde som sagt en fråga... håll er till den eller dra.

Det kommer förmodligen inte sluta komma glåpord, varför ignorerar du dem bara inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in