2011-01-19, 22:20
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chik
Dom suger...

Är väll där skon klämmer
Citera
2011-01-19, 22:23
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assbook
Bytt sida..
Rätt fjantig och är en del "barn" där men det är bättre än här..

www.spokwebben.se
Haha.. Du frågar en fråga men svaren passar dig inte så du letar upp en sida där du vet att du kommer få höra det du vill höra. Härligt
Citera
2011-01-19, 22:23
Medlem
w0nderbars avatar
Uppenbarligen pga eran separation. Dottern gör det för att inte tänka på dig och hennes far.
Citera
2011-01-19, 22:25
Medlem
sportsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaggywaggy
om du var troende skulle du uppfatta det helt på ett annat sätt.
Jag tror på "själar" och noetiken.Det svårt men nåt måste man ju tro på.

Jag har inga problem med folk som tror på en det ena en det andra, man får tro på precis vad man vill enligt mig. Men barnet är 4-år då måste man kliva upp som förälder och försäkra sig om att barnet inte har några problem! Vilken sund människa som helst fattar att det inte normalt eller sunt för ett barn att sitta på sitt rum och snacka med en blodig låtsaskompis!
Vill man tro på tomtar, troll, döingar så får man det, men man har ingen rätt att projicera det på sina små barn!
Jag har själv två döttrar som ställer excistensiella och religiösa frågor, jag är noga med att låta dem bilda sin egen uppfattning om världen när jag svarar.
Citera
2011-01-19, 22:26
Medlem
Alabasters avatar
Grattis! Du har en dotter besatt av Djävulen.

Barrikera dig på ditt sovrum med ett kors och bibeln medans du lyssnar på din dotters klösande på dörren.

Du kan ju ta den snabba vägen och gör slut på henne snabbt som fan innan hon dödar familjen och föder Anti christ så vi får vandra på en jord med 100,000år av mörker..
Citera
2011-01-19, 22:27
Medlem
BrorGertruds avatar
Efter att ha läst igenom tråden och kollat på bilderna så undrar jag om det är du som har sjuk fantasi och inte din dotter... Bilderna såg tillgjorda ut också.
Citera
2011-01-19, 22:27
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Efter att ha läst igenom tråden och kollat på bilderna så undrar jag om det är du som har sjuk fantasi och inte din dotter... Bilderna såg sjukt tillgjorda ut också.

En unge i trosor som kollar på tv.

Diagnos: Ensamstående (no shit..) mamma med vansinniga bekräftelsebehov.
Citera
2011-01-19, 22:28
Medlem
Assbooks avatar
Ladidadida!

Ni är för roliga må jag säga..
Varför slösar ni bort er dyrbara tid på att argumentera om en löjlig sak?
Har ni varit hemma hos mig och bevittnat min dotters beteende?
Har ni känt samma obehag som jag och även fler som varit i mitt hem?
Har ni någonsin trott på någonting som ni faktiskt inte har den minsta lilla makt över?

Skeptiker finns överallt, det är bara att acceptera..

Men vad sjutton skulle min sexuellaläggning samt kärleksrelationer ha och göra med detta?

Och ja, min dotters pappa har schitzofreni, men väldigt lindrig, ärftlig.. Jag blev uppmanad att hålla koll på min dotter efter det att hon fyllt 15 år.
Jag tvivlar enormt på att detta skulle vara hennes hjärnspöken, hon har riktiga vänner från dagis som hon umgås med, men hon vill gärna inte ta hem dom till oss.

Klart jag tar min dotter före allt, var väl lite därför jag la upp denna tråd, upptäckte dock när alla små skojare där ute kom hem från skolan runt ca 15-16 tiden att detta var helt fel forum att posta en sån tråd.

My mistake!
Citera
2011-01-19, 22:29
Medlem
Vill börja med att berätta att jag inte har bestämt mig om detta är fejk eller "the real deal", men är allt TS berättar sant så förstår jag att hon tycker hela situationen är extremt jobbig.. har läst denna tråd pärm till pärm och det finns naturligtvis mer än en sak som gör mig lite illa till mods, men är oerhört intresserad av denna film TS skulle lägga upp.

Trots risken att drabbas av sömnsvårigheter är jag oerhört intresserad och tycker att paranormala fenomen kan liva upp tillvaron lite. Så trots att jag har en väldigt tveksam inställning till fenomen likt detta så vill jag verkligen se filmen! Vart kan denna tänkas vara tillgänglig?
Citera
2011-01-19, 22:30
Medlem
Assbooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w0nderbar
Uppenbarligen pga eran separation. Dottern gör det för att inte tänka på dig och hennes far.

Haha, vi "separerade" när min dotter var runt 2 månader gammal.. Tvivlar på att hon minns det.
Citera
2011-01-19, 22:30
Medlem
Midozs avatar
Du är inte nöjd med svaren du får här så du drar till ett ställe där du vet du kommer få svaren du gillar? du vet att detta är direkt skadling för dina barn vah? att du hindrar dom från att få proffisionel hjälp för att du redan har en förutfattad mening och bara lyssnar på svaren du själv VILL ha?

Jag har inte sagt att det MÅSTE vara fel på henne , bara det att det finns en chans som du själv säger itne finns men däremot så vill du höra mer om hur det spökar istället
Senast redigerad av Midoz 2011-01-19 kl. 22:34.
Citera
2011-01-19, 22:31
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assbook
Ladidadida!

Ni är för roliga må jag säga..
Varför slösar ni bort er dyrbara tid på att argumentera om en löjlig sak?
Har ni varit hemma hos mig och bevittnat min dotters beteende?
Har ni känt samma obehag som jag och även fler som varit i mitt hem?
Har ni någonsin trott på någonting som ni faktiskt inte har den minsta lilla makt över?

Skeptiker finns överallt, det är bara att acceptera..

Men vad sjutton skulle min sexuellaläggning samt kärleksrelationer ha och göra med detta?

Och ja, min dotters pappa har schitzofreni, men väldigt lindrig, ärftlig.. Jag blev uppmanad att hålla koll på min dotter efter det att hon fyllt 15 år.
Jag tvivlar enormt på att detta skulle vara hennes hjärnspöken, hon har riktiga vänner från dagis som hon umgås med, men hon vill gärna inte ta hem dom till oss.

Klart jag tar min dotter före allt, var väl lite därför jag la upp denna tråd, upptäckte dock när alla små skojare där ute kom hem från skolan runt ca 15-16 tiden att detta var helt fel forum att posta en sån tråd.

My mistake!

Varför postar du bilder på din dotter när hon ser på tv?
Anledningen till att din dotter inte vill ta hem kompisar kan bero på att det
är skämmigt. (Mamma är konstig)

Det finns ingen Eva. Din dotter tror inte på henne, DU tror inte heller på henne. Du vill ha uppmärksamhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in