2011-01-19, 12:06
Medlem
DiviCs avatar
Installerade detta lätta lilla operativ nu på morgonen och tänkte mig nu att jag skulle kolla på film för att fördriva tiden. Problemet är att jag inte får någon bild, helt svart, fast den filmen rullar igång och spelas upp. Samma sak händer i den redan installerade mediaspelaren.

Hur löser jag detta?
Citera
2011-01-19, 12:36
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Installerade detta lätta lilla operativ nu på morgonen och tänkte mig nu att jag skulle kolla på film för att fördriva tiden. Problemet är att jag inte får någon bild, helt svart, fast den filmen rullar igång och spelas upp. Samma sak händer i den redan installerade mediaspelaren.

Hur löser jag detta?
Kanske för klen dator? Min eeepc 701 klarar inte heller av att spela upp filmer i jolicloud
Citera
2011-01-19, 12:40
Medlem
DiviCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Kanske för klen dator? Min eeepc 701 klarar inte heller av att spela upp filmer i jolicloud

Kör Acer Aspire One och det gick ju att titta på film på Vista så länge man inte körde fullscreen. Så någonstans tycker jag att det borde gå(?) <.<
Citera
2011-01-19, 13:17
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Kör Acer Aspire One och det gick ju att titta på film på Vista så länge man inte körde fullscreen. Så någonstans tycker jag att det borde gå(?) <.<
När jag körde xp på min funkade det också.. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Men din är ju snabbare än min så vet inte vad det kan bero på, finns ju inte så mycket man kan ställa in själv.
Citera
2011-01-19, 13:24
Medlem
DiviCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
När jag körde xp på min funkade det också.. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Men din är ju snabbare än min så vet inte vad det kan bero på, finns ju inte så mycket man kan ställa in själv.

Nej det är väl lite det jag saknar. Men användarvänlighet har sitt pris :sad:

Men borde ju finnas något paket, patch vad som helst som löser detta problem tycker man ju.. Vet iofs inte om det går att installera paket, inte testat runt så mycket alls för att vara helt ärlig :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in