2011-01-19, 09:10
Medlem
razaones avatar
Behöver inte vara direkt jättebra. Ska enbart tunnas ut och kortas lite. Ingen lust att betala ~400 för 10 mins jobb. Andra trådar handlar om bra och billigt.. Här gäller de enbart billigt :P
Ringde 118118 men dom är efterblivna kunde inte svara på nånting.
Citera
2011-01-19, 10:05
Medlem
AcidMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Behöver inte vara direkt jättebra. Ska enbart tunnas ut och kortas lite. Ingen lust att betala ~400 för 10 mins jobb. Andra trådar handlar om bra och billigt.. Här gäller de enbart billigt :P

Det finns en billig drop-in salong på kungsgatan/drottninggatan (kan vara gatan efter drottninggatan åt centralen-hållet också) Tror de tar typ 150-180.

Annars om du går till en frisörskola kan du komma undan himla billigt. Goggla jasminakademin, tror de tar från 80:-
Annars har St Görans om jag inte minns fel.
Senast redigerad av AcidM 2011-01-19 kl. 10:08.
Citera
2011-01-19, 10:29
Medlem
razaones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcidM
Det finns en billig drop-in salong på kungsgatan/drottninggatan (kan vara gatan efter drottninggatan åt centralen-hållet också) Tror de tar typ 150-180.

Annars om du går till en frisörskola kan du komma undan himla billigt. Goggla jasminakademin, tror de tar från 80:-
Annars har St Görans om jag inte minns fel.

Tack för tipsen. Priserna har stigit. Minns för ca 3 år sen då fanns massvis med ställen som hade för under hundringen.

Vågar man klippa sig på en frisörskola? Inte risk att man får en som klipper för första gången och massakerar en ?
Citera
2011-01-19, 11:01
Medlem
AcidMs avatar
Citat:
Tack för tipsen. Priserna har stigit. Minns för ca 3 år sen då fanns massvis med ställen som hade för under hundringen.

Vågar man klippa sig på en frisörskola? Inte risk att man får en som klipper för första gången och massakerar en ?

Det finns lärare där som håller ställningarna och kollar runt lite, och eftersom du inte ska klippa något avancerat borde det inte vara några problem. Det är ganska populärt att klippa sig och göra behandlingar på skolor, mamsen brukar gå på pedikyr och ansiktsbehandlingar och sånt av elever.
Citera
2011-01-19, 20:53
Medlem
I hötorgets tunnelbanestation bör det finnas en frissa som tar 100 kr för en klippning. Hur bra hon är vågar jag inte uttala mig om... men billig.

Citat:
Citera
2011-01-20, 08:27
Medlem
razaones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katrine
I hötorgets tunnelbanestation bör det finnas en frissa som tar 100 kr för en klippning. Hur bra hon är vågar jag inte uttala mig om... men billig.

Det är jättegammalt. Den frisören har gjorts om till hår 3000 nu.
Klippte mig av en frisör på jasmineakademin. Hon var jätteduktig. 140:- kostade det. Helt klart värt.
Citera
2011-01-20, 14:51
Medlem
saturnus1981s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katrine

Det stämmer, det är t.o.m 95 kr, det är utgången vid Olof Palmesgata!
Citera
2011-01-21, 08:23
Medlem
razaones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturnus1981
Det stämmer, det är t.o.m 95 kr, det är utgången vid Olof Palmesgata!

Ok vad intressant tack för tipset får prova de nångång
Citera
2011-01-21, 11:58
Medlem
Jag ahr för mig att frisörskolor där frisörelever klipper dig inte kostar speciellt mycket. Runt 150 kr, om jag inte misstar mig själv. Finns säkert något billigare, men reslutatet vet jag tyvärr inte hur det blir.
Citera
2011-01-21, 12:03
Medlem
Finns en Hårakademi i början av Valhallavägen - 80 spänn för en klippning! Över gatan tar gubben 200, helt okej pris samt resultat.
Citera
2013-02-15, 14:40
Medlem
dualwields avatar
Klippte mig idag på Jasminakademin. Var precis som er ute efter en billig klippning för jag är student.
80 spänn och riktigt bra blev det. Duktig och SÖT tjej fixade mitt hår kortklippt och stiligt. Rekommenderar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in