• 1
  • 2
2015-09-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Kpte lsviktsgodis idag, 5 hg, minst 2,7 hg bestr av lys melk, som blir ckliga efter att man tit tre. Att man egentligen plockar lsviktsgodis r fr mig en gta, valfri hemls persons kallingar r lika frscha som lsvikts...

Drog mig frst fr att kpa men tnkte vafan.. man ska nd d.
Strsta lgnen i r. Varfr skulle det vara ngot fel p lsviktsgodis?
Citera
2015-09-07, 22:59
Medlem
Lolitasyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Strsta lgnen i r. Varfr skulle det vara ngot fel p lsviktsgodis?
Ja du totalmissar att du citerar ngon frn 2011.
Men det r flera saker som r dligt med lsviktsgodis. Bland annat r det ofta torrt och gammalt, mnniskor som tar godis med hnderna (zigenare som inte anvnder toalettpapper bland annat )
Med paketerat godis s r man garanterad ett frscht, vlsmakande och sanitrt tilltugg. Men fortstt snaska p skitgodiset du.

//Lolitasyndrome
Citera
2015-09-08, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolitasyndrome
Men det r flera saker som r dligt med lsviktsgodis. Bland annat r det ofta torrt och gammalt, mnniskor som tar godis med hnderna (zigenare som inte anvnder toalettpapper bland annat )
Med paketerat godis s r man garanterad ett frscht, vlsmakande och sanitrt tilltugg. Men fortstt snaska p skitgodiset du.

//Lolitasyndrome
Finns mngder av lsgodis med papper runt om ocks om du nu lyckats missa det? Ngot fel p det eller?
Citera
2015-10-20, 23:31
Medlem
Jag tror inte att det r smaken som lockar utan snarare formen som gr att den smlter behagligt i munnen och skapar en illusion av en god smak. Inte fr att lysmelk i vrigt smakar ckligt men smaken i sig r inte srskilt mrkvrdig.
Citera
2015-10-23, 19:39
Medlem
Catastrovs avatar
Citat:

//Lolitasyndrome

Om du handlar gammalt lsviktsgodis s r det butiksgarens fel. Att det finns fler bakterier i lsviktsgodis r en myt, klla: http://www.testfakta.se/tester/livsm...-l%C3%B6sgodis
Citera
2015-10-24, 20:58
Medlem
mbois avatar
Citat:

//Lolitasyndrome
Tnk p allt som zigenare och andra som inte anvnder toalettpapper tar i runt omkring oss. Jobbig sits fr dig att behva noja sdr hela tiden.
Citera
2015-10-25, 11:11
Moderator
rotadents avatar
Finns det hr kvar ver huvud taget? Minns att man ibland kpte det p 90-talet nr det vankades lsgodis, men jag kan inte minnas att jag har sett det p vldigt mnga r. Oavsett r det inget vidare. Typisk dlig choklad med hg halt socker, lg halt kakao, trkig konsistens och alldeles fr st smak. Skulle inte kpa det om jag trffade p det.
Citera
2015-10-27, 19:50
Medlem
Lolitasyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Finns det hr kvar ver huvud taget? Minns att man ibland kpte det p 90-talet nr det vankades lsgodis, men jag kan inte minnas att jag har sett det p vldigt mnga r. Oavsett r det inget vidare. Typisk dlig choklad med hg halt socker, lg halt kakao, trkig konsistens och alldeles fr st smak. Skulle inte kpa det om jag trffade p det.
Tyvrr finns det fortfarande verallt och smakar fortfarande skit. Nu brukar det finnas Marabou och Fazer inplastat i lsviktshyllorna som smakar betydligt bttre.

//Lolitasyndrome
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in