Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
betala några kronor för maten.
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituation
budgeten du avsatt åt projektet.
Jag har inte direkt någon bestämd budget. Så billigt som möjligt utan att offra allt för mycket kvalitet på köpet, också värt att påpeka att jag är urdålig på matlagning och att det är första gången jag gör såsen (och troligen också köttet). Jag vill helst ha något som är bra men billigt (det vill väl alla? :P) eftersom jag är inte direkt jätteförmögen. Men jag vill inte ha något för billigt som drar ner rätten heller, vet inte riktigt vad jag ska säga...
Hur som helst, tack för alla svar i alla fall!!! Jag har en "bonus" fråga dock... Vi har kommit fram till att potatisrätten blir potatismos, en i familjen ville också gratinera den, får se hur det blir med det. Samt rostade grönsaker av något slag... Men, jag fick också höra att det kanske skulle passa bättre med portvinssås istället för rödvinssås, jag som har noll erfarenhet av ingendera av dem undrar om någon har någon åsikt om vilket som kanske passar bäst.
Edit: Förresten, vet inte riktigt varför men för någon anledning så förväntade jag mig att få höra lamm av något slag. :P