• 1
  • 2
2011-01-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hopphepp
JA du pressar henne för hårt, du säger ju själv att hon behöver egentid. Dessutom är det så att man vill ha de man inte får (henne) och när du väl har henne så bryr du dig inte på samma sätt som när du måste jaga henne, talar av egen erfarenhet.

Kanske pressar för hårt ja, men om man nu ska ses så är det väl inte för mkt begärt att man inte ska ha andra vid sidan av?
Jag vet iaf att jag älskar henne, men börjar verkligen tvivla på om hon känner samma längre. Svårt att tro med den inställningen. Tror det bästa är att bara ta smällen och lägga ner helt och göra nåt mer vettigt, som att lira gura tex Man orkar ju inte hålla på att lägga energi och tid på en person som uppenbarligen inte bryr sig
Citera
2011-01-22, 02:36
Medlem
Slutade med att det kom fram att hon redan pippade en annan, trots att man frågat några ggr
Lögner osv is the shit Man lär sig av sina misstag antar jag
Citera
2011-10-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dertomo
Slutade med att det kom fram att hon redan pippade en annan, trots att man frågat några ggr
Lögner osv is the shit Man lär sig av sina misstag antar jag
Bumpar tråden eftersom jag är i samma sits, mitt ex vill ha mig i slutändan men vill "leva livet" så länge. Hur gick det för er?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in