2011-01-27, 15:32
Medlem
Dubyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Du menar att du inte längre ser "fruimport" som ett samhälleligt problem? Vad bra. Det är nämligen inte det.

Beror väl på vilket land.
Skaffar du fru från typ Italien eller Frankrike så spelar det väl ingen roll. Men Thailand och sådana länder går bort. Dessutom har vi redan rätt så hög invandring så det räcker nog.
Citera
2011-01-27, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubya
Beror väl på vilket land.
Skaffar du fru från typ Italien eller Frankrike så spelar det väl ingen roll. Men Thailand och sådana länder går bort. Dessutom har vi redan rätt så hög invandring så det räcker nog.
Så vissa av dig och feminister utvalda nationaliteters kvinnor bör ej förälskas i och ingå äktenskap?

Rasism. Kort och gott.
Citera
2011-01-27, 18:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Så vissa av dig och feminister utvalda nationaliteters kvinnor bör ej förälskas i och ingå äktenskap?

Rasism. Kort och gott.
Eller också är det viktigt att en viss typ av män, som dras till en viss typ av kvinnor av alldeles speciella skäl inte förökar sig helt enkelt.
Citera
2011-01-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eller också är det viktigt att en viss typ av män, som dras till en viss typ av kvinnor av alldeles speciella skäl inte förökar sig helt enkelt.
Du är naturligtvis rätt kvinna att bedöma det tillsammans med dina feministiska systrar och(bröder).
Arrogansen var tydligen bara början, nu är det regelrätt fascism. Jag kan i min tur då kontra med att vara för en restriktiv förökning för feminister av båda kön. Är man så dum att man faller för denna religiösa kvinnosmet är man uppenbarligen för dum i huvudet för att föda och uppfostra samhällsdugliga avkommor.
Senast redigerad av lillskrot 2011-01-27 kl. 19:01.
Citera
2011-01-27, 19:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du är naturligtvis rätt kvinna att bedömma det tillsammans med dina feministiska systrar och(bröder).
Arrogansen var tydligen bara början, nu är det regelrätt fascism. Jag kan i min tur då kontra med att vara för en restrektiv förökning för feminister av båda kön. Är man så dum att man faller för denna religiösa kvinnosmet är man uppenbarligen för dum i huvudet för att föda och uppfostra samhällsdugliga avkommor.
I beg to differ - det gick alldeles utmärkt både att föda och fostra - och samhällsdugliga är de i allra högsta grad. Faktiskt så pass att de inte har tid att hänga här och beklaga sig.

Fast å andra sidan definierar jag mig ju inte som feminist - det kanske är därför då.
Citera
2011-01-27, 20:16
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:

Rasism. Kort och gott.
Jag står för att jag inte gillar thaiknullare! Skulle aldrig beblanda mig med dessa män som åker ner och betalar för sex. Jag ser ner på män som har en thaibrud i släptåg. Sen är jag inte ensam om att tycka så ska du veta. Om detta är rasist för dig fine. Skiter faktiskt i vad du tycker.
Citera
2011-01-27, 23:33
Medlem
ghoulmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Jag står för att jag inte gillar thaiknullare! Skulle aldrig beblanda mig med dessa män som åker ner och betalar för sex. Jag ser ner på män som har en thaibrud i släptåg. Sen är jag inte ensam om att tycka så ska du veta. Om detta är rasist för dig fine. Skiter faktiskt i vad du tycker.

Det är lite svårt att uttyda vad du menar, men skall jag ta det som att alla svenska (svårt att veta exakt hur du tänker, men jag antar att de måste vara vita?) män som är tillsammans med thailändskor är lägre stående enligt dig?

Vem är det du vill uttrycka ditt förakt för? Sexköpare? De som är tillsammans med thailändskor? De som är tillsammans med asiater? De som är tillsammans med en kvinna från ett annat land än Sverige?
Citera
2011-01-27, 23:41
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghoulmash
Det är lite svårt att uttyda vad du menar, men skall jag ta det som att alla svenska (svårt att veta exakt hur du tänker, men jag antar att de måste vara vita?) män som är tillsammans med thailändskor är lägre stående enligt dig?

Vem är det du vill uttrycka ditt förakt för? Sexköpare? De som är tillsammans med thailändskor? De som är tillsammans med asiater? De som är tillsammans med en kvinna från ett annat land än Sverige?
Sexköpare såklart. Män som åker ner och köper sex där nere och sen drar med henne hem hit. Feta fula äckliga gubbar som traskar runt med en liten thaitjej på 20 år. Ja det är äckligt.
Citera
2011-01-27, 23:50
Medlem
ghoulmashs avatar
Citat:
Sexköpare såklart. Män som åker ner och köper sex där nere och sen drar med henne hem hit. Feta fula äckliga gubbar som traskar runt med en liten thaitjej på 20 år. Ja det är äckligt.

Ok, ja, det är helt upp till dig att ha den åsikten. När du först uttryckte dig så framgick dock inte denna distinktion speciellt klart.

"Alla som går omkring med en thailändska efter sig" låter klart mer generellt än sexköpare.
Citera
2011-01-27, 23:58
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ok, ja, det är helt upp till dig att ha den åsikten. När du först uttryckte dig så framgick dock inte denna distinktion speciellt klart.

"Alla som går omkring med en thailändska efter sig" låter klart mer generellt än sexköpare.
Ja det var mer riktat till Lillskrot eftersom han förespråkar sexköp och planerar själv att åka ner och köpa sig en dam.
Citera
2011-01-28, 00:10
Medlem
ghoulmashs avatar
Citat:
Ja det var mer riktat till Lillskrot eftersom han förespråkar sexköp och planerar själv att åka ner och köpa sig en dam.

Då jag inte vet exakt vad Lillskrot har för intentioner för jag inte dennes talan. Jag vill dock hävda att många av dessa "köp" antagligen inte går till som du tror -- inte för att jag är en expert på ämnet, men det är bara orimligt att det handlar om någon form av förstahandstraficking.
Citera
2011-01-28, 08:57
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Då jag inte vet exakt vad Lillskrot har för intentioner för jag inte dennes talan. Jag vill dock hävda att många av dessa "köp" antagligen inte går till som du tror -- inte för att jag är en expert på ämnet, men det är bara orimligt att det handlar om någon form av förstahandstraficking.
Nä men jag vet tillräckligt och det räcker för mig. Jag är emot all handel av människor och jag tycker det är patetiskt med alla som inte lyckas få något i Sverige ska åka ner och betala för det. Pengar ska visst vara nyckeln till allt här i livet. Har man bara pengar så kan man få det mesta men en sak glömmer de arma gossarna och det är att kärlek kan man inte köpa. Leva i en lögn hela livet är tragiskt. Kvinnorna där nere har väl lika stora krav som oss här uppe. Varför ska dom behöva nöja sig med våra överblivna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in