• 2
  • 3
2011-01-18, 21:01
Medlem
Cement112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rauger
Vad har märket med det att göra

Mig veterligen så har de inga datorer med speciellt vettiga grafikkort för spel etc.. Syftet är ju mer för företagsanvändare, det skall vara kvalité och säkerhet på grejerna.
Citera
2011-01-18, 21:20
Medlem
monarthus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Joho.

HP sämst kvalitet. Att du har datorer som håller är ju bra. Chansen är ju hela 75%.
Tack för den statistiken, intressant! Asus börjar alltmer segla upp som en favorit för mig som också är i köpartagen av en ny laptop...
Citera
2011-01-18, 22:26
Medlem
HC47s avatar
Som sagts innan så är HP i botten, tillsammans med Acer. Asus toppar, följt av Toshiba. I mitten hittar vi Apple och Dell. Så ja, Asus är väl bästa valet egentligen.
Citera
2011-01-19, 01:29
Medlem
Dom märken jag tycker är stabilast är Dell, Asus, MSI, Sony, och även Lenovo som är en stark arbets häst men ful som stryk.
Citera
2011-01-19, 01:38
Medlem
Seizes avatar
Tycker personligen att ASUS ger mest kvalitet för pengarna. Gediget utförande ger en otrolig kvalitetskänsla till skillnad från HP's plastskit.
Citera
2011-01-21, 11:26
Medlem
Grandesporross avatar
Måste säga att jag köpt 2 ASUS laptops (för spel och film) sedan 2007 och de är grymma!
Man får punga ut 15000 kr men man får en tiptop dator som håller. min första fungerar ännu men jag råkade ha ner den från sängen och skärmen paja så jag köpte ny men den funkar prima med win7 och att spela vissa spel som är aktuella! EN LAPTOP FRÅN 2007!!

Min nya G60J som jag haft ett år funkar prima på alla spel t.o.m det "laggiga" Black ops innan alla patchar kom.

Jag vill inte låta som "åh min dator är bäst" men ASUS laptops har aldrig fått mig att tveka om mitt köp eller framtida köp.
Citera
2011-01-21, 12:07
Medlem
Lenovo helt klart. Krossar allt annat.
Citera
2011-01-21, 16:09
Medlem
xurras avatar
Hur är thinkpad datorerna idag? Lika bra som när IBM körde?

MSI
Sony
Asus för nettops.
Citera
2011-01-21, 16:12
Medlem
HP helt klart. Samsung, lg ska göra tv-apparater & annat skit. Lenovo känns inte allt för utvecklat i sverige, asus ska göra komponenter.

Välj en HP.
Citera
2011-01-21, 18:57
Medlem
Grandesporross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkish
HP helt klart. Samsung, lg ska göra tv-apparater & annat skit. Lenovo känns inte allt för utvecklat i sverige, asus ska göra komponenter.

Välj en HP.

Lustigt att du inte nämnde något bra med HP utan du måste kasta skit på allt annat för att få HP att låta bra eller vad ville du med ditt inlägg?
Citera
2011-01-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokkish

Välj en HP.
HP tillsammans med Compaq är ren skit och skall helst inte tillverka nånting.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in