Mig veterligen så har de inga datorer med speciellt vettiga grafikkort för spel etc.. Syftet är ju mer för företagsanvändare, det skall vara kvalité och säkerhet på grejerna.
Som sagts innan så är HP i botten, tillsammans med Acer. Asus toppar, följt av Toshiba. I mitten hittar vi Apple och Dell. Så ja, Asus är väl bästa valet egentligen.
Måste säga att jag köpt 2 ASUS laptops (för spel och film) sedan 2007 och de är grymma!
Man får punga ut 15000 kr men man får en tiptop dator som håller. min första fungerar ännu men jag råkade ha ner den från sängen och skärmen paja så jag köpte ny men den funkar prima med win7 och att spela vissa spel som är aktuella! EN LAPTOP FRÅN 2007!!
Min nya G60J som jag haft ett år funkar prima på alla spel t.o.m det "laggiga" Black ops innan alla patchar kom.
Jag vill inte låta som "åh min dator är bäst" men ASUS laptops har aldrig fått mig att tveka om mitt köp eller framtida köp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!