2011-01-18, 15:16
Medlem
Precis som rubriken lyder, TJEJER - Var är det mest udda stället ni har onanerat på? Och vanligaste?

och för ni killar inte ska behöva känner er utanför så kan ni svara på frågan, har ni råkat se en tjej onanerar?
Citera
2011-01-18, 15:21
Medlem
thebigmachines avatar
Bakom en sten när jag fjällvandrade med lite kompisar. Jävligt tur att ingen såg mig!

Vanligaste stället är, hör och häpna: MIN SÄNG
Citera
2011-01-18, 15:32
Medlem
Jag har själv sett ett å annat när man har varit ute och rastat hunden på kvällarna.. här finns måååånga marksplanslägenhetshus där jag bor, så jag bruka ta extra runderna runt dom

Jag skojar inte när jag säger att jag har sett naket, knull och onani på säkert 50-tal olika ställen här i staden.. och då menar jag på ställen där det är helt lagligt att bara gå förbi lägenheterna på gångbanor eller liknande
Citera
2011-01-18, 15:42
Medlem
fbtrollets avatar
Är ju inte något så speciellt ställe men men... på toaletten i skolan för några år sedan drog man en och annan handtralla
Citera
2011-01-18, 16:09
Medlem
Roxanas avatar
Vanligaste: sängen, soffan, duschen

Ovanligaste: tvättstugan i hyreshus
Citera
2011-01-18, 16:39
Medlem
Ja!s avatar
Tjejer har det allt bra som kan pulla överallt. Ingen sats att ta hand om efteråt.
Citera
2011-01-18, 16:45
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Tjejer har det allt bra som kan pulla överallt. Ingen sats att ta hand om efteråt.

Men det blir ju ändå kladdigt?
Citera
2011-01-18, 17:06
Medlem
Mikk0s avatar
Vanligaste: I sängen
Ovanligaste: Gammelmormors soffa
Citera
2011-01-18, 17:25
Medlem
Vanligaste: Sängen

Ovanligaste: Ett varuhus. På dagen.
Citera
2011-01-18, 18:01
Medlem
woodwells avatar
Mest udda: På en buss

Vanligast: I sängen eller vid mitt skrivbotd.
Citera
2011-01-18, 19:45
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doris123
Men det blir ju ändå kladdigt?

Inte särskilt?
Citera
2011-01-18, 20:06
Medlem
Atticus-Finchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunkballe
Jag har själv sett ett å annat när man har varit ute och rastat hunden på kvällarna.. här finns måååånga marksplanslägenhetshus där jag bor, så jag bruka ta extra runderna runt dom

Jag skojar inte när jag säger att jag har sett naket, knull och onani på säkert 50-tal olika ställen här i staden.. och då menar jag på ställen där det är helt lagligt att bara gå förbi lägenheterna på gångbanor eller liknande

50 olika ställen?! Med gångbanor och liknande menar du folks trädgårdar, häckar, buskage, med kikare från trädet över gatan?

Jag har aldrig råkat se men hört en tjej onanera, jävligt upphetsande bara det då hon stönade så skönt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in