• 2
  • 3
2011-10-11, 06:56
Medlem
avskyr överproducerad dynga som hell's kitchen och kitchen nightmares där han överspelar hela tiden och säljer programmen med sin "ilska" och all fejkad drama. visst kan han vara rätt aggro i verkliga livet också som man kan se i dokumentären boiling point, men det är en helt annan sak då han är under enormt tryck där och kämpar för sina kära michelinstjärnor och dessutom var han yngre. om man vill få en riktig inblick i hur han egentligen är rekommenderar jag the f word. han är verkligen sig själv i den serien och man kan inte låta bli att älska honom.
Citera
2012-09-06, 21:42
Medlem
Bumpar denna tråden.

Gordon Ramsay har en underbar personlighet och när han skäller ut folk så är det befogat 95% av alla gånger han gör det. Lägger man fram skit på tallriken och visar riktigt dålig respekt mot bra ingredienser så ska man få skit, så enkelt är det.

Tycker dock som senaste skribenten att HK är överproducerat och att man tröttnat på det. Gillade det i början men nej.... Nu är det tjötigt.

Börjat kolla på Masterchef US där jag tycker att Gordon Ramsay kompletteras helt utmärkt av Graham Elliott och Joseph Bastianich.

Hade gärna suttit och tagit en kaffe med Gordon eller en öl på krogen. Hade dock aldrig velat laga mat till honom. Hade blivit sågad längs fotknölarna. Med all rätt, dessutom.
Citera
2012-09-07, 00:08
Medlem
Spyrrans avatar
Vad då tar över tv:n? Jag gillar Gordon Ramsey, så jag klagar inte. Men det brukar bli så att när en person är populär/omtyckt/uppskattad så brukar tv-bolagen (eller bara tv-bolaget) vilja göra flertal program med denna person. Just för att man vet att man kan få höga tiffarsiffror, vilket är det man brukar eftersträva.
Citera
2012-09-07, 03:40
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Nej , du är inte ensam om att välla av hat när han dyker upp i tv-rutan kunde slötitta för några år sedan men byter omedelbart kanal numera . Har dock lagt märke till att tjejer tycks gilla honom
Citera
2012-09-07, 22:19
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Nej , du är inte ensam om att välla av hat när han dyker upp i tv-rutan kunde slötitta för några år sedan men byter omedelbart kanal numera . Har dock lagt märke till att tjejer tycks gilla honom

På vilket sätt tycks tjejer gilla honom då?

Nu är jag själv kvinna och gillar Ramsey, men jag vet inte om jag tycker om honom av samma anledning som andra. Jag tycker mest att han är en duktig kock, och intressant att titta på. Det gör inget att han har ett häftigt humör eller kanske spelar över ibland.
Citera
2012-09-08, 00:57
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
På vilket sätt tycks tjejer gilla honom då?

Nu är jag själv kvinna och gillar Ramsey, men jag vet inte om jag tycker om honom av samma anledning som andra. Jag tycker mest att han är en duktig kock, och intressant att titta på. Det gör inget att han har ett häftigt humör eller kanske spelar över ibland.
Några tjejer har sagt eller indirekt sagt att de gillar honom för han verkar macho och "manlig" och på det sättet attraheras av honom på något jävla vänster . Ingen har nämnt att han ser bra ut eller andra meriter bortsett från hans bryska sätt .Men antar det finns ganska många och vet av många tjejer som atraheras av så kallade " bad guys".
Citera
2012-09-08, 01:27
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Några tjejer har sagt eller indirekt sagt att de gillar honom för han verkar macho och "manlig" och på det sättet attraheras av honom på något jävla vänster . Ingen har nämnt att han ser bra ut eller andra meriter bortsett från hans bryska sätt .Men antar det finns ganska många och vet av många tjejer som atraheras av så kallade " bad guys".

Jag gillar honom inte på grund av det där i alla fall, så vi alla är olika.

Personligen tycker jag att Gordon är en av få tv-kockar som är värd att se på. Han och Jamie Oliver i princip. Andra är för äventyrliga/experimentiella. När mat övergår till kemi utan att man tänker på smak, hur maten ser ut etc, så gillar jag det inte alls. Andra tv-kockar är mer eller mindre äckliga. Per Morberg till exempel.

Han verkar vara en bra kock överlag och lagar ofta mat som man själv vill pröva på. även om han ibland kan verka vara otroligt kräsen, och hetsig.
Senast redigerad av Spyrran 2012-09-08 kl. 01:31.
Citera
2012-09-08, 01:31
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Jag gillar honom inte på grund av det där i alla fall, så vi alla är olika.
Klart de!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in