Citat:
Ursprungligen postat av ChokingHazard
Okej, men nsta gng du fr en medicin utskrivet. Kan du prova att inte lsa i FASS? Du hakar fast dig p allt var biverkningar r och normala doser. Prova lt medicinen bara gra sitt jobb.
Fr mig verkar det som om medicinerna ger dig ett litet rus i sig eftersom du inte vet hur de ska verka.
Frn brjan var du vldigt knslig och knde effekt efter 5 minuter, sedan fr du Sobril dr du lser i FASS att normal dos r hgre n den du ftt ordinerad. S du skiter i vad lkaren gjort fr bedmning och hjer dosen sjlv, sedan begr du antingen nytt recept eller starkare benso.. Missbruksvarning till dig - vette tusan om benso r ngon bra id d du tycker dig ha rtt att kra ver frskrivning.
Ok, frstr vad du menar, du har rtt i det du sger. Men s som jag har mtt av alla mediciner jag har provat gr bara inte st ut med det, s jag blir s hemskt dlig utav dem, nsta s jag mr bttre utan att ta medicinerna. Benso knner jag r den enda medicinen som jag mr s himla bra utav. Den tar bort 80 % av min extrema ngest som sitter dagligen, jag provade ven sjlv att kombinera benso med lyrica fr att frska f bort lite mer av ngesten, s nu tar jag 5 mg stesolid 3 ggr dagligen och 50 mg lyrica 3 ggr daligen och den tar bort d 90% av ngesten, jag vill ju bli helt ngest fri, jag vet att om jag skulle hja dosen av benso s skulle jag kunna uppn den men jag vntar p att f komma till psykiatrikern p fredag, fr se vad han sger om allt detta.
Hade jag hafft mer benso s hade jag kat dosen fr att bli helt ngest fri, men r rdd fr att utveckla tollerans och det finns ju typ ingen mer medcin som jag kan ta mot ngest, vad jag vet.