jag tänker mest på att de skriver att de ska va 1333 mhz mädans ni skriver 1066, hur säkra är ni ??
Jag googlade på det här om dagen och det ser ut som att 1333 också ska fungera. Baserar det iofs bara på ett utländskt foruminlägg men sök på "iMac ram 1333 mhz" och se om du kommer fram till något annat.
Köp ett minne på något billigare ställe när det väl är dags bara
jag tittade nu och kollade på vad jag har för minne i min mac och de är 1333 mz jätte glad eftersom ja redan beställt ett kingston minne ja gillade hade varit jävlit drygt om de ej funkat
Googla bara fram vad du har för minnen. Tryck på äpplet högst upp till vänster och sedan "om den här datorn". Då står det vad du har för minnen & processor.
Ex. har jag på min MacBook 2010: Processor 2,4 GHz Intel Core 2 Duo Minne 2 GB 1067 MHz DDR3
Googla bara fram vad du har för minnen. Tryck på äpplet högst upp till vänster och sedan "om den här datorn". Då står det vad du har för minnen & processor.
Ex. har jag på min MacBook 2010: Processor 2,4 GHz Intel Core 2 Duo Minne 2 GB 1067 MHz DDR3
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!