Citat:
Ursprungligen postat av zamzirk
Sant ! Majoriteten skulle inte men dom som har tex Armani och liknande märken ser klart och tydligt skillnad. Medans dom flesta inte gör det.
Majoriteten skulle inte se skillnad på en Dressman och en Armani för den delen heller.
Anledningen till att Dressman ofta ser risiga ut är för att personalen inte har en aning om hur en kostym ska passa och gör allt för att sälja.
En Dressman kostym som sitter bra ser lika bra ut som en från Brothers. Skillnaden är att på Dressman får du en ullkostym för samma pengar som du får en polyesterblandning för på Brothers.
Vad är definitionen på dyrt?
För mig är det när man kan få en likvärdig produkt för mindre pengar.