2011-01-17, 23:32
Bannlyst
Hejsan!

Ingen big deal, men undrar om det inte skulle gå att lägga till ett "Saknar diskussionsunderlag"-alternativ under "rapportering av inlägg". Tycker detta är ett relativt vanligt förekommande problem som behöver rapporteras ofta. Just nu tar jag övrigt och skriver att diskussionsunderlag saknas, men skulle var lättare att ha det som alternativ.

Trevlig kväll!
/E
Citera
2011-01-17, 23:43
Medlem
Dr_Dollars avatar
Det kan jag absolut hålla med om...men;
Man kan ju alltid skriva dit en liten sak, exempelvis "Detta var lite väl tunnt"

Men jag är på
Citera
2011-01-17, 23:47
Medlem
TzOns avatar
Vad skall vi diskutera? =P Nä men det låter väl som en bra idé!
Citera
2011-01-18, 01:24
Medlem
Denoms avatar
Det leder antingen till att:
1. Tråden handlar faktiskt inte om någonting och slängs (om tråden därför är helt fel räcker väl 0.02?).
2. Trådskaparen blir tillbedd att förtydliga sitt inlägg, vilket går mycket snabbare om man själv skriver det till TS i det fallet istället för att via en mellanhand ge samma meddelande.
Citera
2011-01-18, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Det leder antingen till att:
1. Tråden handlar faktiskt inte om någonting och slängs (om tråden därför är helt fel räcker väl 0.02?).
2. Trådskaparen blir tillbedd att förtydliga sitt inlägg, vilket går mycket snabbare om man själv skriver det till TS i det fallet istället för att via en mellanhand ge samma meddelande.

Rapportera bristande diskussionsunderlag med felplacerad tråd? Nja... Fortsätter med "Annat" då.
Jag är av tron att moderring skall skötas av moderatorer. Tror inte att det är en lysande ide att uppmana alla att posta så fort de tycker TS gjort något fel- Bättre att rapportera och låta modsen fatta ett beslut.

Som sagt, ingen big deal, men kan inte ta många minuter att fixa och kan kanske få fler att rapportera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in