• 1
  • 2
2011-01-18, 02:31
Medlem
Till utseendet är det inte direkt svårt. Om det däremot skulle vara på nåt annat sätt (blindsmaktest?) skulle det bli svårare.
Citera
2011-01-18, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Nej, inte ens efter 5år så kan jag göra det.

Får inte ens se på den(fittan).

Lider med dig bro. Sitter i samma sits. Har ett humm om hur min bruds fitta ser ut, men det ska alltid vridas och vändas på hela kroppen så fort jag är i en position där jag kan se hur hon ser ut. Jag får heller inte slicka henne.. Gud vad bitter jag låter
Citera
2011-01-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.I_Loc
Lider med dig bro. Sitter i samma sits. Har ett humm om hur min bruds fitta ser ut, men det ska alltid vridas och vändas på hela kroppen så fort jag är i en position där jag kan se hur hon ser ut. Jag får heller inte slicka henne.. Gud vad bitter jag låter

Efter nästan ett års förhållande sitter jag i samma sits, bro.
Citera
2011-01-18, 11:04
Medlem
giggidys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossesPizzeria
Som rubriken känner ni igen erans partnes kuk/fitta. Om ni fick tre bilder med kuk/fitta på skulle ni då känna igen eran partners kön eller ej. Jag själv skulle nog inte det men är nog för vi har bara vart tillsammans i en månad.

Fo shizzle!
Citera
2011-01-18, 11:23
Bannlyst
ja det känns en skillnad
Citera
2011-01-18, 13:33
Bannlyst
japp, det skulle jag.
Citera
2011-01-18, 13:46
Medlem
Jag skulle nog t o m med ganska stor pricksäkerhet kunna placera rätt fitta på rätt tjej om bilder på alla fittor jag knullat radades upp bredvid varandra...
Citera
2011-01-18, 14:09
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Jag skulle nog t o m med ganska stor pricksäkerhet kunna placera rätt fitta på rätt tjej om bilder på alla fittor jag knullat radades upp bredvid varandra...

Svårt att hålla reda på 2 ?

Sorry kunde inte låta bli...men jag har sett 2 knoddar ploppa ur frugans, hon sprack rätt fint på 1:a knodden och det ärret som finns kvar går inte att missta sig på, så svar ja på den frågan.
Citera
2011-01-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Svårt att hålla reda på 2 ?

Sorry kunde inte låta bli...men jag har sett 2 knoddar ploppa ur frugans, hon sprack rätt fint på 1:a knodden och det ärret som finns kvar går inte att missta sig på, så svar ja på den frågan.

Ja, det har jag också sett och mina barns mors fitta kan jag t o m peka ut med förbundna ögon... Men vad jag menar är att jag tycker fittor är väldigt individuella. Jag har ett bra "fittminne" och tror mig om att klara identifiera väldigt många av de faktiskt närmare 100 som jag stiftat personlig bekantskap med.
Citera
2011-01-18, 19:52
Medlem
Man borde ju fan kunna efter 25 år tycker man.
Citera
2011-01-18, 20:19
Medlem
pelle_snusks avatar
Klart jag skulle kunna känna igen den på bild. Om jag däremot knullade 3 tjejer i totalt mörker "no hands" skulle det vara klart svårare. (Man får väl offra sig för vetenskapen och testa)
Citera
2011-01-18, 21:44
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.I_Loc

Va fan är det för tjej du har som inte vill bli slickad??? men förmodligen är du bara kass på att slicka fitta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in