Det som inte får hända har hänt, har använt en sk jes extender i cirka 2 månader och idag gick jag hem pga huvudvärk vid lunch från jobbet vid 11 snåret.
Brukar ha på mig den på mitt jobb eftersom de går att ha i byxorna om man inte har kalsonger på sig, så går in på toan och tar av mig dom ibland o sätter på sträckaren.
Idag när jag skulle hem så gick jag in för att ta av mig den o sätta på kalsongerna igen, som vanligt.
När jag kommer hem får jag en kall kår igenom hela kroppen när jag inser att jag glömt sträckaren på antingen toalett-locket eller på handfatet på jobbet....
Och det är en arbetsplats med cirka 50 anställda och det finns 4 toaletter på rad, som används av både de på lager/industri och på kontoret.
Så frågan är vad fan gör man nu..? förmodligen har någon redan hittat den och om jag inte blir misstänkt så skulle jag ju iallfall vilja ha tillbaka den då den kostade över 2000 kr..
och förmodligen så blir jag väl förfrågad om jag kommer tillbaka imorgon, eller iövermorgon..
Och du har utlovat en rapport som uteblivit !
När kommer den?
Jag hade lätt betalat 2000 kr för att en sådan pinsamhet inte skulle komma fram. Du kan ju inte direkt skriva en lapp på toalettdörren: "En penisförlängare av märket Jes Extender kvarglömdes i förrgår. Upphittaren kan vänliga kontakta följande nummer: xxxxxxxxx"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!