2011-01-17, 10:48
Medlem
Då har John Frusciante ännu en gång lämnat RHCP, och det ser inte ut som att han kommer tillbaka. Jag respekterar självklar hans vilja att vilja skapa och sprida sin egen musik, men fan vad bra de alla var tillsammans... Men till diskussionen; kommer han att komma tillbaka till bandet, varför / varför inte? Vad tror ni?
Citera
2011-01-17, 10:50
Medlem
Lacquer-heads avatar
Källa?
Citera
2011-01-17, 10:53
Medlem
http://www.billboard.com/news/john-frusciante-leaves-red-hot-chili-peppers-1004054290.story#/news/john-frusciante-leaves-red-hot-chili-peppers-1004054290.story

M.f.
Det är ingen nyhet att han lämnat bandet, vad jag försöker diskutera är om han kommer komma tillbaka, eller inte, varför / varför inte?
Citera
2011-01-17, 10:54
Medlem
skrudiss avatar
Vadå "återigen", menar du jämfört med gången efter Japan-turnén i början av nittiotalet? I vilket fall som helst, det här är ju inte direkt senaste nyheter. Han har väl varit borta sedan våren/sommaren. Jag tror inte att han kommer att bli fullvärdig medlem inom en snar framtid, däremot kan han säkert medverka på vissa låtar då och då. RHCP blir bara sämre och sämre, och jag hoppas på att John ägnar sig åt mer soloarbete.
Citera
2011-01-17, 10:57
Medlem
Med 'återigen' menade jag efter den turnén, ja. Vet att det inte är senaste nyheter, men som sagt var det inte meningen med posten, jag ville se vad alla trodde om han kommer komma tillbaka eller köra på solo.
Citera
2011-01-17, 16:47
Medlem
Geomeisters avatar
Jag tror det beror mycket på hur det går för RHCP. Satsar de helhjärtat med nästa album tillsammans med Josh Klinghoffer men det fortfarande går åt h**vete (som med Dave Navarro) finns det nog en större chans att han återvänder. (även om jag personligen tycker One Hot Minute har fått onödigt mycket skit!).

Går allt "bra" med Jsoh Klinghoffer tror jag endast John hoppar in som gästgitarrist / låtskrivare ibland medan han fortsätter sin egen väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in