2011-01-17, 06:04
Medlem
Ezzelinos avatar
I dag visas följande matcher.
På TV4 Sport:

16.10 Slovakien-Argentina
18.30 Spanien-Tyskland
20.10 Danmark-Serbien

Och huvudnumret, som tyvärr kolliderar med Danmark-Serbien,
på TV4:

20.10 Sverige-Sydkorea

Jag startar tråden redan nu, så aktiverar vi den på allvar närmare matchstart.
2011-01-17, 09:16
Medlem
Kaustis avatar
Hockey?

Hur bra är Sydkorea förresten? Har noll koll på dom där länderna, men det känns som att Sverige väl borde krossa dom ganska enkelt?
2011-01-17, 09:26
Medlem
Dark_Ganons avatar
Sjukt bra matcher idag. Synd att Sverige och Danmark spelar samtidigt bara. Annars lär det bli en enkel uppgift om man bara gör vad man ska. Kanske inte ska vinna med lika mycket som mot Slovakien men ändå några bollars försprång är att vänta.
2011-01-17, 10:38
Medlem
Som sagt ovan, otroligt roliga matcher idag. Tror nog att det kan bli en bra match mellan Argentina och Slovakien. Argentina har gjort bra ifrån sig och Slovakien måste vinna matchen för att gå vidare. Förhoppningsvis kan Sverige avgöra matchen tidigt mot de snabba, smidiga och självmordsflygande koreanerna så att man kan kolla Danmark matchen.
2011-01-17, 10:55
Medlem
SweTechs avatar
Det finns ingen anledning att vi ska skapa dessa trådar så här tidigt på dagen.
Trådarna är till för att diskutera matchen.. Inte ha ett allmänt försnack hela dagen.

Tråden låses tills närmare matchstart, märker ni att det börjar närma sig och vi har missat att låsa upp så skicka PM eller RP så fixar vi det.
//Moderator
2011-01-17, 15:33
Medlem
SweTechs avatar
Öppnad.
//Moderator
2011-01-17, 15:50
Medlem
rateen4mes avatar
Kommer bli kul, men lite offtopic:

vad gör handboll i hockeydelen? :P
2011-01-17, 16:14
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rateen4me

https://www.flashback.org/t1422625

Kan bli en underhållande match det här, tror att Argentina kan överaska faktiskt.

edit: haha, vilken jävla skitmatch... Blir Simpsons istället
Senast redigerad av CoopCola 2011-01-17 kl. 16:37.
2011-01-17, 16:15
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rateen4me

Dom är på studiebesök..
https://www.flashback.org/sp28204284

//Moderator
2011-01-17, 17:15
Medlem
Oj förlåt jag trodde jag skulle få se en avgörande match från både Argentina och Slovakien, istället bröt en gympalektion på lågstadienivå ut och jag somna till. Förhoppningsvis så har tränarna skrikit sig hesa i halvlekspausen så att det blir lite bättre spel i andra. Annars kan man väl ha detta som bakgrundsljud innan Spanien-Tyskland börjar, då jävlar!
2011-01-17, 17:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Oj förlåt jag trodde jag skulle få se en avgörande match från både Argentina och Slovakien, istället bröt en gympalektion på lågstadienivå ut och jag somna till. Förhoppningsvis så har tränarna skrikit sig hesa i halvlekspausen så att det blir lite bättre spel i andra. Annars kan man väl ha detta som bakgrundsljud innan Spanien-Tyskland börjar, då jävlar!

Groteskt dålig match av ett demoraliserat Slovakien, som dessutom verkar uselt tränade. Argentina gör hitintills en utmärkt turnering, fast de är tämligen begränsade. Entusiasm och kampvilja, hyfsat försvar och några bra lirare har de i alla fall.

Tror Tyskland knäpper Spanien med ett par tre bollar faktiskt. Danmark och Sverige bör vinna mot Serbien resp. Sydkorea.
Senast redigerad av Ezzelino 2011-01-17 kl. 18:22.
2011-01-17, 19:14
Medlem
Ett gäng pajasar dömer Spanien - Tyskland av någon anledning.

Otroligt löjligt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in