2011-01-17, 03:07
Medlem
Ricky_s avatar
Fakta

Kön: Man

Droger & dos: 2 kartor Stilnocts och en okänd dos Methylone

Meritlista: Det mesta

Ålder: 23

Plats: Folkhögskola

Detta utspelar sig under en Fredag på en folkhögskola under min första termin.
Jag hade fått en femma Methylone skickat på posten, jag var tvungen att vara snabb att hämta den pga rykten som cirkulerade att rektorn brukade klämma på dem brev som dom "misstänkta" elever får. Tidigare samma kväll hade min närmaste vän på skolan hämtat ut receptbelagda Stilnocts på apoteket. Låt oss kalla honom för Janne. Jag fick 2 kartor med 5mg. Vi fick även den brillijanta idén att svänga förbi glasbanken för att boosta effekten och samtidigt försöka passa in, då de flesta andra drack.

So it begins...

Vi slänger i oss en halv karta var och går ut och sätter oss på några stolar under kvällssolen. Det var tidig höst och det var skönt ute. I mitt sällskap förutom Janne sitter en äldre elev och min granne. Vi alla sitter och dricker och den äldre eleven sitter och spelar gitarr. Jag kände mig estetisk och tog en bild på honom med min kamera. Börjar känna mig skum, mest snurrig och en svag dimma drabbar mitt synfält. Vi dricker oss en aning berusade, men är också en aning besviken på ruset. Jag slänger i mig resten av min karta. Jag och Janne går in på mitt rum...

Jag drar fram påsen med Methylonet och ger honom lite snabbfakta. Minns mig själv säga "ignorera smaken i halsen när det rinner ner, drick öl för annars spyr du!"Jag lägger upp 2 stycken omänskligt stora linor, jag drar i mig den första. Janne tar sin kort därefter. Hela jävla linan rann ner i min hals och jag lägger omedelbart en kastspya rakt ut över hela rummet. Janne skrattar högt! 2 sekunder senare gör han precis samma sak. Vi spyr ner hela mitt rum precis överallt utom toan, kastspya efter kastspya...Jag tittar upp mot fönstret och ser en elev som går i min klass som stod med en öppen mun och hade bevittnat hela spymaratonet. Av någon anledning var han inte förvånad. Han försökte förklara för mig genom rutan att han har blivit utelåst. Jag kollar på honom med en död blick. "Öppna dörren!!!" skriker han. Jag tar upp nyckeln och håller den i höjd med mitt huvud och kollar på honom med en dumknullad min. "JAAA NYCKELN JA; ÖPPNA DÖRREN!!!" skriker han. Jag släpper nyckeln i backen, vänder mig om och skiter i honom fullständigt. Han gav upp...Kan inte riktigt förklara min handling, men det var inte för att vara svinig på något sätt utan jag fattade helt enkelt inte. Methylonet kickar in hårt och jag blir speedad och efterbliven. Ögonen fladdrar och euforin slår mig... Svinkickad gör jag något misslyckat försök att torka upp spyorna med en handduk. Men varför skulle jag bry mig? Mådde som en kung...

Minns att en annan elev kommer in, som jag inte kände så bra just då. Vi kan kalla honom Pära. Jag bjuder honom på en lina. Han blir riktigt jävla konstig och smörig, men jag brydde mig inte. Vi bestämmer oss för att gå ner till centrum o ragga fjortisar i vårat tillstånd. Min kompis Janne är riktigt fuckt upp o har käkvibrationer etc. Han hämtar sitt ex han har låst in på rummet och tar en filt och försvinner ut på en promenad mitt i natten med henne. Jag minns inget mer av honom...
Skolan är lokaliserad i en riktig jävla bondhåla där det brukar hänga volvoraggare i centrum. Så jag o Pära 2 st snorhöga stadsbor går ner till busshållplatsen. Jag är inte ens i mood för att ragga då jag är i min egna värd. Minns att jag bara stod och glodde på Pära när han satt med armen runt nån stackars blondin och försökte snacka omkull henne. Det var flera brudar i närheten om jag minns rätt. Saker börjar bli suddigt...

Minneslucka

Vi lyckas på något sätt lura med brudarna upp till skolan och Pära drar in några stycken på sitt rum.
jag är på mitt rum, förmodligen snortar eller gud vet vad, tydligen var det tjejer på mitt rum också utan att jag var medveten om det. Tjejerna blir tydligen så rädda för Pära att dom springer därifrån då han hade pratat helt ologiskt med spöken som samtalsämne.

Minneslucka

Jag sitter brevid Pära i mitt rum framför en laptop (Det fanns ingen laptop där)
Tar upp min sista karta med stilnocts och sväljer ner precis alla med en 7,5a och drar en lina.
Pang...

Minneslucka

Jag står vid ett piano med andra elever...
Möter min flickvän jag tydligen ringt...
Hon försöker prata med mig, jag förstår inget...
Jag kallar henne fel namn...

STOR minneslucka

Resten av kvällen kan bara förklaras av andra.

Jag hade gått runt som en zombie i korridoren med ögon som var vinklade onaturligt, samtidigt som jag var helt vit runt näsan. Hade skrämt vettet ur min tjejgranne då jag hade dragit in henne i mitt rum och börjat prata politik och kallat henne 4 olika namn. Janne återvänder och går in på mitt rum när jag ligger med min flickvän i sängen. Jag tittar på honom helt iskallt och väller ur mig "Vem är du?" Först trodde han jag skämtade men min blick avslöjade mitt allvar. Han förklarar att det är Janne. Jag svarar "aha" därefter en paus, sen kommer frågan "har du röka?" Han skrattar och lämnar mig ifred.

Mitt sista minne...

Min flickvän släcker lyset och jag får grova hallisar, jag vet inte längre vem jag ligger brevid då hennes ansikte skiftar mellan 5 personer. Jag ignorerar det, det är ingen idé att försöka förstå något. Säger något ologiskt och kallar henne fel namn igen.

Jag somnar...

Dagen efter finns inte så mycket att säga om förutom den stora förvirringen och torkade spyor över hela rummet...Skulle vilja minnas mer av kvällen men det är helt svart. Fred ut/ R
Senast redigerad av Ricky_ 2011-01-17 kl. 03:11.
Citera
2011-01-17, 03:54
Medlem
Vippzors avatar
haha låter helt klockrent! varit med om liknande, förutom snortet!

Riktigt skoj att flumma 1 gång och inte komma ihåg något! 4/5 kartor!
Citera
2011-01-19, 18:04
Medlem
ColdCradles avatar
Har du fått någon skit efter detta eller är det standard beteende på din skola?

Mvh
Citera
2011-01-21, 00:02
Medlem
Ricky_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdCradle
Har du fått någon skit efter detta eller är det standard beteende på din skola?

Mvh

Nej kom undan lindrigt, då inga lärare var närvarande på helgerna eller kom över information att detta kaos inträffade. Standardbeteende vetifan, nog för att helgerna spårade ur ofta men det här tog fan priset..
Citera
2011-01-21, 11:50
Medlem
ColdCradles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky_
Nej kom undan lindrigt, då inga lärare var närvarande på helgerna eller kom över information att detta kaos inträffade. Standardbeteende vetifan, nog för att helgerna spårade ur ofta men det här tog fan priset..

Haha, ja. Tack för underhållande läsning
Citera
2011-01-21, 13:09
Medlem
Centralstimulanter, alkohol och stilnoct. Kan ju inte gå mer än illa

5/5!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem