2004-08-11, 21:37
Medlem
Det är lite fånigt men jag vill se var mina gränser går och vill komma i kontakt med någon "tjej med K*K". Har testat på sylvester men det verkar inte funka så bra.....

Tips nån?
2004-08-11, 22:08
Medlem
~Milla~s avatar
Har du kollat på QX ?

Annars är väl kontaktannons ett annat sätt.

Hur som helst, lycka till
2004-08-12, 15:43
Medlem
soi 13s avatar
Åk till thailand eller brazilien, där finns det gott om shemales och ladyboys. Snygga är de också!! =)
2004-08-12, 20:58
Medlem
Codreanus avatar
Den ena perversa böjelsen efter den andra. En fråga: Får ni aldrig nog?
2004-08-12, 21:06
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Codreanu
Den ena perversa böjelsen efter den andra. En fråga: Får ni aldrig nog?
Du får härmed en tillsägelse för brott mot regel nr: 0.3. Håll er till ämnet i tråden. Flertalet tillsägelser som inte hörsammas kan resultera i en varning.

Vänligen kommentera INTE denna moderatorinsats i tråden! Ta det via PM eller i forumet "Flashback"!

Vänligen återgå till vad tråden handlar om!
2004-08-13, 20:20
Medlem
cbwhores avatar
Finns en intressant tråd om sånt på Elfte
http://bale.mine.nu/forum/viewtopic.php?t=1709
2004-08-13, 20:57
Medlem
James Fjongs avatar
Hmmm....ta kontakt med Pillan, vår bulldozer här i Eskilstuna, hon erbjuder dig tjänster bla dubbelmacka med henne o en transa 1 timmme 2000kr, vill du spränga på transan i skitan så får du lägga till 600kr. Är du dum så spöar hon upp dej ha ha. Såg oxå en transa på Vilda webben han kanske kan tänka sig snabba stålar, Vilda_Serra heter han där, det kan vara samma person som Pillan samverkar med för han var visst oxå från tuna, men det är bara spekulationer

http://move.to/pillan
2004-08-14, 21:17
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av favobeppe
"tjej med K*K"
kallas inte det för man?
2004-08-16, 19:27
Medlem
Dr Manhattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James Fjong
Såg oxå en transa på Vilda webben han kanske kan tänka sig snabba stålar, Vilda_Serra heter han där, det kan vara samma person som Pillan samverkar med för han var visst oxå från tuna, men det är bara spekulationer

Nu är det väl skillnad på en transa och en shemale... Den där Miriam var ju inte precis en kille i klänning rakt av.

Om du inte har några betänkligheter mot att köpa sex så har jag sett några chix wiw dix bakom rödljusfönstren i Amsterdam. Thailand är nog också ett bra tips som någon skrev tidigare.
2004-08-16, 19:55
Medlem
James Fjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Nu är det väl skillnad på en transa och en shemale... Den där Miriam var ju inte precis en kille i klänning rakt av.

Om du inte har några betänkligheter mot att köpa sex så har jag sett några chix wiw dix bakom rödljusfönstren i Amsterdam. Thailand är nog också ett bra tips som någon skrev tidigare.

QUE?..skillnad! vadå för skillnad? det hade jag ingen aaaaaning om...kille som kille menar jag?
2004-08-16, 20:53
Medlem
soi 13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James Fjong
QUE?..skillnad! vadå för skillnad? det hade jag ingen aaaaaning om...kille som kille menar jag?

Tja-aa.. har de käkat kvinnliga könshormoner sedan 14 års ålder och opererat in silikon i brösten och läppar så ska du nog se att de knappast påminner om någon mjuggig hemmatransa i nylonstrumpor på sylvester i alla all.. men det beror väll på hur man ser på saker och ting.
2004-08-19, 18:04
Medlem
Valentins avatar
findashemalelover.com

Varning för popups & annat skräp!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem