2011-01-19, 18:37
Medlem
De flesta tjejerna ligger inte ens med killarna som bjuder dem, vilket gr det hela nnu roligare.
De flesta tjejer har inte som ml att bli kpta, allts inte horor. De flesta killars avsikt med det hela r att kpa en kvinna, allts torskar.

Alltid samma visa, nn dum kille kper drinkar t tjejer och snackar med dem om trkiga saker, utan utstrlning eller ngon sorts vrde. Sen gr tjejerna drifrn och blir ofta uppraggade av en annan kille.

Att de hr snubbarna r s jvla dumma att de tror att en sn idiotstrategi fungerar r fr jvla festligt. De sitter dr och kper drink efter drink men fr aldrig ligga.
Det roligaste med att g ut p krogen r just att skratta t roliga mnniskor, det r som att g p zoo fast med idioter istllet fr djur.
Citera
2011-01-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krippe91
Tjena.
Blev en utekvll igr. Jag bor i en stad med cirka 25 000 invnare, r strax ver 20 r gammal och nybliven singel. Klassar mig sjlv som 6-7 p en snygghetsskala och en bit ver medel i smarthet. Pluggar fr tillfllet till civilekonom och driver ett eget litet fretag vid sidan om. I min hemstad har vi bara ett utestlle fr min ldersgrupp, och det sociala spelet dr r i mina gon helt sanslst vidrigt. Eftersom jag haft flickvn alla tidigare utgngar har jag inte lagt mrke till det s mycket, men nu blev det s uppenbart.

Jag har aldrig varit en "big spender" i baren, d jag helt enkelt tycker det finns roligare saker att gra med pengarna. Men det knns nstan som att man mste vara det fr att ha ngon som helst chans p brudarna? Jag har hg social kompetens, inte rdd fr att ta kontakt med mnniskor, vet hur man flirtar och dansar grna. nd, var det totalt jvla omjligt att f ngon brud intresserad igr. Br vl tillgga att det kan ha varit runt 400 pers p stllet.

Mitt ex var ocks ute igr, och hon ligger vl runt 9 p snygghetsskalan. Hon kom till stllet vid tv och det var helt bisarrt att bevittna hur 6-10 r ldre killar, som grna spenderar mycket pengar i baren, hopades runt henne. De kpte in stora fat med sprit till henne och hennes kompisar, och direkt var de fast hos dem resten av kvllen. D bestmde jag mig fr att gra en liten underskning, och observerade lite hur raggandet gick till. P dansgolvet och runt borden dr folk frskte vara trevliga blev nstan alla killar avvisade, men i baren stod i princip varenda jvla kille som hade plnboken uppe med en brud under armen. Det viskades saker i ronen, tjejerna fljde glatt med ut p dansgolvet och mnga blev upphnglade. Det kndes nstan som att tjejerna satt runt borden och vntade p att ngon skulle hooka upp dem och bjuda dem p sprit.

I alla fall, jag gick igng ordentligt p det hr och fortsatte observera utanfr stllet nr det stngde. Sjlvklart hade nstan alla killar som bara hngde i baren och bjd p allt och alla, en tjej med sig. Och tjejerna var inte svra, tvrtom. Sg till och med hur tjejer gick till hamburgerrestaurangen bredvid och satte sig och vntade p att ngon skulle bjuda dem p mat och s smningom hem. Fungerar det shr i fler stder? r pengar det enda som rknas? Hur fan ska man gra om man trffa en schysst tjej som man inte bara vill knulla?

r bra vn med mitt ex kompisar, och givetvis hamnade de p efterfest med 28-30 ringar nr de sjlv r 20?! Fan, jag har aldrig frsttt mig p det hr. r folk s kta? r man redo att lgga runt 1500-2000 kronor i baren fr att f knulla? Varfr r tjejer s jvla kta p pengar och att bli bjudna? r det min stad det r fel p?

Min kompis drog till med citatet: "Alla brudar r horor." Jag hll med och la till att de bara vill ha falsk bekrftelse. S hur gr man nr man r i 20-rs ldern, gr till klubben/krogen och vill hitta de tjejerna som r vrda att satsa p, mer n att knulla. Knulla med ngon man inte lskar r extremt verskattat i mina gon.

//
Avg alla.

1. Alla r desperata
2. Alkohol gr tjejer medgrliga
3. nnu mer alkohol gr nnu mer tjejer medgrliga
4. Mnniskor r ytliga dumhuvuden, jag har n att trffa ngon som faktiskt fr 10 pong p mnniskoskalan.
5. Krogen r "vattenhlet", dit de som inte har dejter/flickvnner eller klarar av tu-man-hand trffar gr. Man gr oftast ut fr att vara "inne" och passa in. Annars r man "trkig"...
6. Gr det du verkligen vill med din tillvaro, jag vet, det r inte ltt men tillsammans s kan vi frndra:P We shall overcome:P
7. Tjejer gr vad som helst fr uppmrksamhet. Ingen vill g hem ensam. I 1 fall av tio s gr det bra, i 9 fall av tio s gr killen det frsta han gr och tjejen grter en skvtt och svljer alltihopa och gr vidare. Det r inte s glamorst som du tnker dig. Jag lovar...
8. Alla vill verka lyckliga p ytan, men 99 % av alla leenden r betingade av sociala koder. Endast en mikroskopisk del av folks beteenden r "kta". Vnj dig, men acceptera det inte...
9. Vi pratar om krogen, detta borde vara sjlvklart.
10. Jag heter Lerchos, s jag vet automatiskt allt:P
11. Jag lskar att gra listor hr p FB och frklara saker likt en pappa p tjack:P Haha..

hahaa...:P:P
Citera
2011-01-19, 20:36
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
De flesta tjejerna ligger inte ens med killarna som bjuder dem, vilket gr det hela nnu roligare.
De flesta tjejer har inte som ml att bli kpta, allts inte horor. De flesta killars avsikt med det hela r att kpa en kvinna, allts torskar.

Alltid samma visa, nn dum kille kper drinkar t tjejer och snackar med dem om trkiga saker, utan utstrlning eller ngon sorts vrde. Sen gr tjejerna drifrn och blir ofta uppraggade av en annan kille.

Att de hr snubbarna r s jvla dumma att de tror att en sn idiotstrategi fungerar r fr jvla festligt. De sitter dr och kper drink efter drink men fr aldrig ligga.

Ja det r riktigt sorglustigt med killar som tror att de kan "skra" en tjej genom att bjuda p en drink.
Citera
2011-01-19, 22:27
Medlem
Droofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Ja det r riktigt sorglustigt med killar som tror att de kan "skra" en tjej genom att bjuda p en drink.

Hller helt med, jag bjuder aldrig ngon mer n dom jag knner och har varit polare med lnge.
Ngon skrev att det r precis s hr i Gteborg, men jag hller inte med dr beror kanske p vad man r fr mnniska.
Men om man mste bjuda p drinkar etc fr att en tjej ens ska prata med dig d r det inte ens vrt det, hon r d en hora men tar betalt genom att bli bjuden nr hon gr ut.
Citera
2011-01-21, 10:34
Medlem
Vitastolens avatar
Vad hnder om man kper en krog !!! det mste i teori vara som ett livstidskort!!
Citera
2011-01-21, 10:53
Medlem
Barrshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lerchos
4. Mnniskor r ytliga dumhuvuden, jag har n att trffa ngon som faktiskt fr 10 pong p mnniskoskalan.
Vad fr du p mnniskoskalan? hur mycket gldje sprider du runt dig? kan ge fan p att man hldre umgs med krogdrgg en dig..

Alltid lika kul att se folk som klagar men som absolut inte kan freg med gtt exempel..
Citera
2011-01-21, 16:01
Medlem
Gitarrmisshandels avatar
Jag har tidigare skrivit en trd om hur jag verkligen ogillar krogen och tjejer som klr sig ltt fr att det ska bli lttare att f fria drinkar och uppmrksamhet = bekrftelse.

Sjlv litar jag inte p killar om bjuder mig p drinkar. Det r som att sga "du fr l och jag fr en chans att knulla dig". Nr jag knner personen ifrga s kan jag tycka att det r trevligt, men det r ju frst nr man knner personen och inte fr frsta gngen fr d kan bjudningen totalt misstolkas.

Det r sknt att g ut ibland med sina polare och dricka fr att sedan bli tokiga och skratta t ingenting, men hr och var nr man vrider huvudet ser man mn med jaktgon av tr som sker ens blick. Vissa br hatt som ett medel frn boken The Game och det fr mig att hnfullt skratta lite samtidigt som jag knner en svag frnimmelse av medlidelse nr jag vet att man antagligen sitter med hatt fr att f lite uppmrksamhet fr tcka kvllens lidelse.

Jag knner att krogen r ett kallt stlle som kan blandas av bde misr och skratt. Med anledning att den r s tvetydig s kan jag bara sga att krogen r ett stlle fr tv kategoriserade mnniskor. Den ena som r ute efter uppriktigt gldje, och den andra fr att tcka sin inre misr genom bekrftelse.
Citera
2011-02-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krippe91
skmtar du?

Antingen ser du riktigt ful ut eller s tror du vl att du r snygg och beter dig som ett svin.
Lr dig ngot om charm och humor fr genom det kan du f vilken tjej som helst.

Haha. Som sagt r det skert vldigt olika p olika stllen, och jag har inte varit p s mnga olika. Det jag har uppmrksammat r tvrt emot vad du sger.

Antar Zlanek pratar med mig i det dr inlgget. Iaf, Zlanek: Ska du lra mig att ragga?
Det mrks ju att DU r nn ful sosse som aldrig fr nt s som du reagerar nr jag berttar hur det ligger till fr mig.

Sedan betvivlar jag inte att det r olika svrt p olika stllen. Studentstllen tenderar att vara enkla.
Citera
2011-02-07, 04:40
Medlem
DRD4s avatar
ok, det stmmer vl delvis!
men brudarna man raggar upp p internet d? en fika p stan sen kommer dom hem och lter sig knullas sanslst, r dom rligare och renare d?
nu vxte mina internet brudar faktist i mina gon
Citera
2011-02-07, 09:37
Medlem
Frank.Costanzas avatar
Vilken social uppbyggnad skulle TS fredra om man fr frga?
Citera
2011-02-07, 10:54
Medlem
Var ut p krogen senast i lrdags, frsta gngen p lnge nu. Och fyfan vad ckligt det r! Frsta man ser nr man kommer in r fyllo som bli utkastad. Och sen r det ca 20 negrer som dansar och hoar sig och ockuperat en del av krogen, sen mste alla ckliga killar runt staden jag bo beskt krogen den kvllen! Massa spnnis nissar som gr runt och typ vntar p att f hoppa p ngon, folk som spottar p golvet och beter sig allmnt svinigt. Nej usch fy fan :/
Citera
2011-02-07, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xanan
Var ut p krogen senast i lrdags, frsta gngen p lnge nu. Och fyfan vad ckligt det r! Frsta man ser nr man kommer in r fyllo som bli utkastad. Och sen r det ca 20 negrer som dansar och hoar sig och ockuperat en del av krogen, sen mste alla ckliga killar runt staden jag bo beskt krogen den kvllen! Massa spnnis nissar som gr runt och typ vntar p att f hoppa p ngon, folk som spottar p golvet och beter sig allmnt svinigt. Nej usch fy fan :/

Det r oftast s jo strre klubb jo mer drgg dr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in