2011-01-16, 04:46
Medlem
fishermanbobs avatar
Det här med graviditet och brudar är något som kommer återkomma till dig om du har ett aktivt sexliv med många olika tjejer. Detta med graviditet används av många brudar som maktmedel för att strula med din hjärna och för att få "hållhake" på dig. Antingen för att hon bara vill träffa dig lite igen och prata, för att försöka återskapa en tidigare relation.

En brud jag träffade och där jag var tydlig med att det bara gällde sex, började smsa mig på torsdagen, på lördagen innan hade hon sett mig gå hem med en annan tjej. Hon var väldigt sen med sin mens. Jag frågade om hon brukade veta exakt när i månaden hon får sin mens. "Japp alltid på samma dag på pricken! Nu är jag 5 dagar sen". Dagen efter åkte jag upp till henne och hade köpt med mig ett gravtest. Hon pissade och det visade negativt, skönaste stunden i mitt liv. Direkt efter detta var avklarat agerade hon som om ingenting hade hänt. Hon frågade om jag ville stanna en stund och "mysa". Bad henne dra åt helvete och träffade henne inte mer sen...

... förrän jag stötte på henne 1.5 år senare på fyllan. Som den idiot man är och som tänker med kukhuvudet så drog jag över henne en gång till. Hon ville börja träffas igen, men jag var inte intresserad. 2 veckor senare ringer det i telefonen och det är från STD-klinik, mitt namn har blivit uppgett, för att jag legat med henne. Testar mig och har såklart inte någon sjukdom.

Nu vet jag inte hur de går tillväga, det kan ju ha varit så att hon faktiskt hade klamydia, och då är det ju helt i sin rätt att jag blir kallad. Har dock en känsla av att hon bara gjorde det där för att jävlas.

Brudar kan vara jävligt rävsluga för att få sin vilja igenom ibland.
Citera
2011-01-16, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AwsomeSmurf
Av att döma MSN konversationen så verkar hon inte direkt vara seriös med dig. Och att du senare säger att dom håller på o fnissa och allt va kvinnor gör på sin fritid, låser ju fallet! Dom har försökt äga dej! The ball is in your court!

* För övrigt finner jag det märkligt att nämna att man är gravid över msn överhuvudtaget, testa fria till henne över msn och måla upp solsken och regnbågar, för att sedan rasera det! *

Hur kan man kalla en 15 åring för kvinna?

@Ts

Hon var 14 då ni hade oskyddat sex och nu är hon 15?
Så hon måste alltså ha fyllt år den här månaden med andra ord om det var en månad sen ni hade sex?

Helt ärligt jag tycker det låter som om hon ljuger.
Förresten du kan inte vara 18, snälla säg att du inte är 18.
För är du det så skäms jag som fan över dagens 18 åringar.
Citera
2011-01-16, 08:16
Medlem
brajzillas avatar
Mortla ner abortpiller i hennes mat
Citera
2011-01-16, 08:17
Moderator
NewDeers avatar
R&S ---> Relationsakuten / mod
Citera
2011-01-16, 08:24
Medlem
Hoppas verkligen inte att hon är gravid för jag och världen vill absolut inte att era gener förs vidare...
Citera
2011-01-16, 08:24
Medlem
Att kalla ditt blivande barns moder för fitta talar bara om din kvinnosyn eller snarare brist på den.
DU har gjort ett 14 årigt flickebarn gravid.
DU ligger med ett barn UTAN en tanke på att använda kondom.
DU är myndig, ta då ditt ansvar och var en man. Skyll inte på tösen att hon blev gravid. NI var två om det...
Citera
2011-01-16, 08:35
Medlem
det är du som är fittan.

ta ditt ansvar.
Citera
2011-01-16, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azera
Ojoj, whatever, hon heter Anna och är ett äckligt luder. Kan man hyra någon att mörda henne?

Blir lite svårt att hitta någon som ska döda en tjej.

Tycker att du ska gå fram till henne och döda barnet genom att banka skiten ur tjejen.
Eller, jag tycker inte att du ska göra detta, men det hade förmodligen jag gjort om jag var i din sits.
Citera
2011-01-16, 08:50
Medlem
mikrobs avatar
Grattis!
Citera
2011-01-16, 09:12
Medlem
YuriGagarins avatar
Jag hade ursprungligen tänkt göra ett inlägg angående TS tillkortakommanden. Men trådtiteln och de bevingade orden i citaten nedanför säger allt.

"Jonna.
Får jag reda på att du ljuger
så kommer jag slå sönder dig
menar det"

"Ojoj, whatever, hon heter Anna och är ett äckligt luder. Kan man hyra någon att mörda henne?"
Citera
2011-01-16, 09:29
Bannlyst
De flesta svampar som är oätbara men inte gifta fungerar lite som naturens egna abort,

du tar den torkar den o får i henne det,

trädsvampar är bäst

/ mvh

Häxmästaren
Citera
2011-01-16, 09:32
Bannlyst
Tänkte när jag läste rubriken, oj vad tråkigt. Efter msn-konversationen undrar jag hur låg IQ en människa kan ha. Men jag tror iaf att ni passar ihop, det är ju något positivt Däremot är det en katastrof att sprida generna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in