2024-08-08, 21:17
Medlem
flaess avatar
WT-killar som för ovanlighetens skull ägnar sig åt fysisk aktivitet är ett intressant kapitel. Understundom inträffar det att en WT-familj lyckas avla fram en pojk som fattar tycke för t.ex. fotboll eller ishockey, och rentav besitter en stor portion talang.

Men det ballar allt som oftast ur i förtid, främst på grund av brist på disciplin, dålig kost, lättja, festande och så vidare. De kommer försent till träningar för att de har försovit sig till följd av gaming natten lång. De käkar näringsfattig skräpmat och är därför ofta spinkiga eller mulliga. De bor inom gång- eller cykelavstånd från fotbollsplanen/ishallen samt affärer, men tar bilen eller den av WT så älskade elsparkcykeln till dessa platser. De skiter i träningar och matcher för att de har festat järnet natten innan. Några exempel tagna ur verkligheten...

WT-tjejer som idrottar är ännu mer sällsynta. De som trots allt älskar sport och träning faller också förr eller senare i de flesta fallen för frestelserna. De börjar röka istället för att snusa som WT-killarna, vilket tillsammans med festandet påverkar hälsan negativt. Nämnda WT-killar får dessutom företräde framför idrotten på ett tidigt stadium.
Citera
2024-08-08, 23:07
Medlem
Kaenkelberries avatar
WT konsumenter av energidrycker

Jag har som frekvent besökare av diverse butiker uppmärksamat faktumet att det säljs stora mängder sk. energidryck. Lågpannade ärthjärnor som bär ut dessa idiotiska drycker.
Varför dricks det så stora mängder av denna meningslösa dryck? Jag har endast sett white trash och inga akademiker direkt …
Frågor som uppstår :
-Slöseri med deras surt förvärarde stålar
-dåligt för hälsan - överkonsumtion av exvis koffein är ju bevisat skadligt.

Ser också burkar slängda överallt - konsumenterna ger fan i att använda sopnedkast vilket stärker bilden av att dessa skräpmänniskor som skiter i allt..

Varför är det såhär?
Citera
2024-08-08, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaenkelberrie
Jag har som frekvent besökare av diverse butiker uppmärksamat faktumet att det säljs stora mängder sk. energidryck. Lågpannade ärthjärnor som bär ut dessa idiotiska drycker.
Varför dricks det så stora mängder av denna meningslösa dryck? Jag har endast sett white trash och inga akademiker direkt …
Frågor som uppstår :

Ser också burkar slängda överallt - konsumenterna ger fan i att använda sopnedkast vilket stärker bilden av att dessa skräpmänniskor som skiter i allt..

Varför är det såhär?

Man ska inte slänga energidrycksburkar i sopnedkastet! Vet du inte det???? Bättre att ställa dem synligt så de plockas upp av någon som vill ha panten.
Citera
2024-08-09, 11:17
Medlem
Limma skinkbits avatar
Hela inlägget är klockrent så jag har egentligen inte så mycket att tillföra. Bara några små kommentarer.

Citat:
Ursprungligen postat av filantropen888
Har dålig koll på och är inte nyfikna på omvärlden. Har dålig koll på geografi, vet inte vad syd och norr är, har aldrig rest någonstans förutom att hälsa på släktingar på andra orter, åkt på bilträffar, djurparker eller Ullared.

Om de ändå reser utomlands så är det till Turkiet på all inclusive. Väl på plats så lämnar man inte hotellområdet utan nu gäller det att få valuta för pengarna! "Gratis" buffé dygnet runt är himmelriket för dessa individer. En rejäl viktuppgång och bakfylla är bara kvittot på att man har lyckats med sitt frosseri och inget att oroa sig över.

Citat:

Ser alltid maktspel i alla interaktioner. Är därför lättkränkta och tycker att folk är idioter. Psykologen är inte någon man ska samtala med för ett utbyte (WT kan inte resonera) man kan lära sig något av, utan någon man "ska knäcka"

Man ligger alltid i konflikt med någon. Antingen är det hyresvärden eller morsans nya gubbe som är en idiot. Den förstnämnde för att den vill ha in hyra och klagar på att tomten ser för jävlig ut, den andre för att han inte lånar ut pengar. På sociala medier påpekar man gärna och ofta att man hatar falska människor.
Citera
2024-08-09, 11:35
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Ta ett nytt abonnemang för att för att ha råd med en ny mobil är ju också en klassiker oftast innan de gamla ens har gått ut så man måste betala för två under lång tid. Så fattar man inte att mobilen är ett påslag i abonnemanget utan man tror att den liksom ingår och man fick den på köpet. Sen skylla allt på invandringen och sossar för man har lite pengar.

WT:n har alltid nytt telefonnummer och detta är en av många små detaljer som orsakar onödiga problem och konflikter i vardagen för dem. Som t.ex. när man saknar pengar för att "Försäkringskassan fan aldrig ringer tillbaka", eller när man blir förbannad på (fd) bästa polaren som aldrig hör av sig längre.
Citera
2024-08-12, 15:40
Medlem
Citat:
Frågor som uppstår :

Varför är det såhär?

Jag är akademiker och dricker en redbull ibland. Då höjer mina studiekamrater på ögonbrynen. Förstår inte varför. De bälgar ju i sig litervis med Nocco dagligen.

Normalisera redbull.
Citera
2024-08-12, 15:51
Medlem
När jag vecklade ut mitt blågröna Normal-paraply kände jag mig WT. Är butiken Normal, den där danska butiken med en tecknad figur som logga, WT?
Citera
2024-08-12, 19:49
Medlem
Kaenkelberries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellsingStar
Jag är akademiker och dricker en redbull ibland. Då höjer mina studiekamrater på ögonbrynen. Förstår inte varför. De bälgar ju i sig litervis med Nocco dagligen.

Normalisera redbull.

Nja nån energidryck någon gång än en annan femma. Jag pratar om överdriven konsumtion och sådana avarter som har det på hyllan hemmavid.
Citera
2024-08-13, 21:04
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellsingStar

Normalisera redbull.

Tror de att Nocco skulle vara bättre än redbull bara för det är mer förknippat med gymmet? Jag dricker själv nocco ibland men det är för jag tycker det är gott, men att det gör någon skillnad för min träning eller vara bättre än redbull tror jag inte på.
Citera
2024-09-12, 09:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Ger sina barn massa skräpmat, nutellamackor till frukost och bara massa halvfabrikat av dålig kvalitet.

Har tröja/t-shirt där det står ad/hd
Citera
2024-09-22, 15:17
Citat:
Frågor som uppstår :

Varför är det såhär?
På riktigt ser du inte vanligt folk med en redbull i handen? Koffein är en simulant som gör dig pigg och socker sänker dina stressnivåer dvs kortisol i kroppen bekvämt och gott och båda substanserna är beroendeframkallande. Nu fick du reda på varför det säljer. Ta dig en kaffe och fika några bullar en stund och fundera vilka degenererade WTs redbull-drickare är.
Citera
2024-09-22, 17:50
Medlem
Kaenkelberries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
På riktigt ser du inte vanligt folk med en redbull i handen? Koffein är en simulant som gör dig pigg och socker sänker dina stressnivåer dvs kortisol i kroppen bekvämt och gott och båda substanserna är beroendeframkallande. Nu fick du reda på varför det säljer. Ta dig en kaffe och fika några bullar en stund och fundera vilka degenererade WTs redbull-drickare är.

Det är skillnad på att ta en mugg med kaffe än att se dessa avarter till personer som ständigt och jämt bär med sig dessa till allehanda ställen. Ofta är det tatuerade också med sunkigt yttre. Det är påfallande ofta underklassen som jag har noterat detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in