2024-03-20, 00:04
Medlem
Adelaides avatar
Visst är Harley Davidson-märket på kläder WT?
Citera
2024-03-20, 01:41
Medlem
Skryter om att de aldrig öppnat en bok. Med andra ord bristande allmänbildning.
Citera
2024-03-22, 23:41
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskorvbajs
WT är mer genuina. De sitter inte och låtsas gilla vin eller äckliga ostar som smakar svett. WT tuggar i sig flintastek med bea och pommes för att det är gott för att sedan skölja ner det med en sofiero som han endast dricker för att bli full.

Flintastek med bea och pommes är hemskt trist mat. Flintastek är nog det värsta jag vet, Urjk!

Gott rödvin och god ostar tackar jag dock gärna ja till men, det beror ju på vilket vin och ostar. Finns mycket dåligt skit där också. Bra saker skall det vara!
Citera
2024-03-23, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LazerX
WT. Resandefolket. Eller de kanske inte klassas som vita?

Resandefolket som ses som svartmuskiga är inte wt. Wt är vita arier vars ansvarslösa levnadssätt påminner om resandefolkets, arabers och negrers. Men wt super mer och har barn med fler partners, dock skiter de i att komma någonstans i livet utan snabbar på döden genom sina osunda vanor. Wt har låg iq och noll konsekvenstänk likt schablonbilden av en zigenare eller neger. De stjäl, är antingen pinnsmala eller smällfeta, slåss, lever på bidrag och drar på sig lån de aldrig betalar.
Citera
2024-03-23, 14:50
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Resandefolket som ses som svartmuskiga är inte wt. Wt är vita arier vars ansvarslösa levnadssätt påminner om resandefolkets, arabers och negrers. Men wt super mer och har barn med fler partners, dock skiter de i att komma någonstans i livet utan snabbar på döden genom sina osunda vanor. Wt har låg iq och noll konsekvenstänk likt schablonbilden av en zigenare eller neger. De stjäl, är antingen pinnsmala eller smällfeta, slåss, lever på bidrag och drar på sig lån de aldrig betalar.

En utmärkt sammanfattning. Tack!
Citera
2024-03-23, 21:20
Medlem
Trontie123s avatar
Varför kallar WT-kvinnor män för "karlar"?
Citera
2024-03-26, 01:27
Avslutad
Vad fan är problemet med WT och deras behov av att fota den enkla ibland äckliga maten dom äter och lägga upp i diverse facbookgrupper så som att dom har slagit på stora trumman och lagat något fantastiskt världen bara måste få se? "Vad blir det för mat" och sådana saker heter grupperna finns en ännu värre variant minns ej vad den heter just nu men där håller WT stången fotar halvtaskig korv stroganoff som ser ut att vara lagad av någon som aldrig har stått i köket. Använder konstiga kryddor som citronpeppar i den också vill gärna tipsa haha. Fotar färdiga köttbullar med snabbmakaroner och ketchup till med ett glas mjölk skriver något om att "det är riktigt gott ändå" och tycker detta är värt att lägga upp i en facebookgrupp?

Hel och halvfabrikat bara flödar dom har ingen känsla för matlagning överhuvudtaget ändå jävligt stolta över att ha slängt ihop en hamburgare bestånde av en sån där fryst puck småbränd lagd i ett bröd ketchup, hamburgerdressing, tomat & gurkskiva voilà fryspommes grillkrydda till det bon appetit kvällen är fullbordad. Norrlands guld bredvid. Vad fan sysslar dom med förutom att göra content av sig själva?
Citera
2024-03-26, 02:15
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Vad fan är problemet med WT och deras behov av att fota den enkla ibland äckliga maten dom äter och lägga upp i diverse facbookgrupper så som att dom har slagit på stora trumman och lagat något fantastiskt världen bara måste få se? "Vad blir det för mat" och sådana saker heter grupperna finns en ännu värre variant minns ej vad den heter just nu men där håller WT stången fotar halvtaskig korv stroganoff som ser ut att vara lagad av någon som aldrig har stått i köket. Använder konstiga kryddor som citronpeppar i den också vill gärna tipsa haha. Fotar färdiga köttbullar med snabbmakaroner och ketchup till med ett glas mjölk skriver något om att "det är riktigt gott ändå" och tycker detta är värt att lägga upp i en facebookgrupp?

Hel och halvfabrikat bara flödar dom har ingen känsla för matlagning överhuvudtaget ändå jävligt stolta över att ha slängt ihop en hamburgare bestånde av en sån där fryst puck småbränd lagd i ett bröd ketchup, hamburgerdressing, tomat & gurkskiva voilà fryspommes grillkrydda till det bon appetit kvällen är fullbordad. Norrlands guld bredvid. Vad fan sysslar dom med förutom att göra content av sig själva?

Hade en fb-vän som åt ute flera dagar i veckan, aldrig någon riktig restaurang utan bara snabbmatshak, dvs mest hamburgare, pizza och kebab. Någon gång lade han ut ett klipp när han åt stark chili för att han skulle visa att han klarade att äta det utan att röra en min.

Lade ofta ut bilder där han umgicks med sin sunkiga mor som helt klart såg ut att ha någon form av missbruksproblem.
Citera
2024-04-01, 13:40
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Förvisso subjektivt men det finns åtskilliga stilar och attribut som signalerar WT:

Dricker Norrlands Guld
Lyssnar på hårdrock
Tribaltatueringar
Spelar Bingolotto
Ständigt skyltar med sin psykiska ohälsa på sociala medier
Röstar S
Lider av klimatångest
Bär ständigt hoodietröja

osv.

Ha, ha! Är du WT har du fan ingen klimatångest! Du kan inte ens skilja på klimat och väder. Du har tre bensinslukande bilvrak på gården. Du röstar SD för att få tanka billigare och tycker att avgaser luktar gudomligt. Elbil är bögigt, liksom sopsortering och återvinning.
Citera
2024-04-01, 13:47
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ha, ha! Är du WT har du fan ingen klimatångest! Du kan inte ens skilja på klimat och väder. Du har tre bensinslukande bilvrak på gården. Du röstar SD för att få tanka billigare och tycker att avgaser luktar gudomligt. Elbil är bögigt, liksom sopsortering och återvinning.

Håller med 100%.

Att ha klimatångest är nog snarare mer "tack medelklass".

WT, som "gått livets hårda skola", känner sig snarare hotade av elbilar och tror att detta är något farligt som skall ta över deras värld. De är extremt paranoida över allt elektriskt, och speciellt gällande fordon. Går med i "gula västarna" för att protestera mot att världen utvecklas. WT är generellt obildade och okunniga om allt med både vetenskap och ny teknik.
Citera
2024-04-01, 13:51
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Håller med 100%.

Att ha klimatångest är nog snarare mer "tack medelklass".

WT, som "gått livets hårda skola", känner sig snarare hotade av elbilar och tror att detta är något farligt som skall ta över deras värld. De är extremt paranoida över allt elektriskt, och speciellt gällande fordon. Går med i "gula västarna" för att protestera mot att världen utvecklas. WT är generellt obildade och okunniga om allt med både vetenskap och ny teknik.

Fast här måste jag dock tillfoga att elbilar - och även hybridbilar - fortfarande är väldigt dyra. Jag kan förstå att särskilt folk som bor på landet, med dåliga eller obefintliga bussförbindelser, är rädda för att hamna i en situation där de inte har råd med bil. Om bensin- och dieselbilarna förbjuds helt. Alla måste inte vara white trash eller dumma för det, och detta säger jag trots att jag själv tror på att vi måste avveckla de fossila bränslerna. Men livet måste ju trots allt fungera också.
Citera
2024-04-01, 15:37
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast här måste jag dock tillfoga att elbilar - och även hybridbilar - fortfarande är väldigt dyra. Jag kan förstå att särskilt folk som bor på landet, med dåliga eller obefintliga bussförbindelser, är rädda för att hamna i en situation där de inte har råd med bil. Om bensin- och dieselbilarna förbjuds helt. Alla måste inte vara white trash eller dumma för det, och detta säger jag trots att jag själv tror på att vi måste avveckla de fossila bränslerna. Men livet måste ju trots allt fungera också.

Priserna på ICE-bilar ökar för varje år, och priserna på elbilar sjunker varje år. Min gissning är att det endast är 2-3 år bort tills det är liknande inköpsnivåer.

Men nu talar jag inte om en sansad debatt eller fråga som du har ovan, utan WT-motståndet av elbilar. Det är oftast väldigt ointelligent, oinformerat och helt konspiratoriskt. Trashigt helt enkelt!

Nej, ICE-bilar kommer inte förbjudas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in