Citat:
Ursprungligen postat av biffkriminell
White Trash för mig är dessa punkter:
*Övervikt, etta på listan.
*Missbruksproblem.
*Vara dåliga föräldrar.
*Inte kunna sköta sin ekonomi.
*Vara ohygienisk.
*Långtidsarbetslös, utan att försöka göra någonting åt saken.
Där var dom lite tyngre punkterna, här kommer några punkter som kanske inte är lika allvarliga, men likaså gräsliga.
*Bära joggingskor på krogen.
*Ed Hardy hoodie, har en bekant som köpte en fejkad sådan och är jättenöjd över den, tror jag iaf då han använder den så ofta han kan.
*Inte innehålla körkort, speciellt om du är över 25 år.
*Volvo 240, 740 och vad dom jävla bilarna heter.
*Skaffa barn under 21 års ålder.
*En del tatueringar kan vara väldigt fräscha, men en tribal är det då inte. Dessutom skall ens tatuering/tatueringar absolut inte sitta i ansiktet.
*För mycket piercingar
*En kille/man ska inte ha örhängen, absolut inte 2.
*Ha sex utan kondom under ett one night stand.
*Dricka fulöl, enbart för att bli full, okej ifall man gillar det, men när det finns lite dyrare och godare öl tillgängligt, och dricka den skiten enbart för att bli full och tjäna några kronor. Här ska jag erkänna att det gjorde jag faktiskt då och då, för ca 3-4 sedan i 15 års åldern. Den här regeln gäller för 18 och över. Då räknar jag framförallt in Spendrups på fat i denna kategorin.
*Gå på Chez Amis i Göteborg, jävla skithål.
Där var några punkter, någon som håller med mig på dom ? Någon som inte håller med mig ?

haha.
Du glömde:
* Ha vargmotiv på T-shirt, Hood m.m.
* Ha extremt rasistiska åsikter utan att kunna argumentera, typ " Dom jävlarna snor våra jobb"
* Ha en risig bil, typ 740, 240 och att det är deras "ögonsten"
* Om det är en WT av det kvinnliga könet så förlorade hon oskulden första helgen i ÅK6/7 av killen med EPA. (Även han WT)
* Särskriva långt upp i vuxen ålder.
* Dåliga betyg.
* Säga shit eller fuck i varje mening dom kläcker ur sig. Även använda ord som kredd eller "kreddigt" är också som talar om att det är ett WT vi har och göra med.
* Tycka att Dragracing är det bästa som händer i "byyyn" på hela året.
* Tycker att veckans absoluta höjdpunkt är att sitta med sina arbetsmarknadspolitiska åtgärder till polare och socialfalls tjejer med minst 2 ungar med olika fäder och dricka sig fulla på ful öl som sofiero, Kung eller något liknande.