2011-07-09, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Youngboys
Näst sista punkten är jag WT på i alla fall. Sitter ofta framför tvn och käkar mat. Men jag hatar att sitta vid ett köksbord och glo på någon annan idiot som sitter mittemot mig- bättre då att få underhållning och äta framför tvn.

Om du bor ensam och käkar framför datorn/TVn är det lugnt! Men om du har fru och ungar och äter framför datorn/TVn så är du WT på den punkten!
Citera
2011-07-09, 03:17
Medlem
White Trash för mig är dessa punkter:

*Övervikt, etta på listan.
*Missbruksproblem.
*Vara dåliga föräldrar.
*Inte kunna sköta sin ekonomi.
*Vara ohygienisk.
*Långtidsarbetslös, utan att försöka göra någonting åt saken.

Där var dom lite tyngre punkterna, här kommer några punkter som kanske inte är lika allvarliga, men likaså gräsliga.

*Bära joggingskor på krogen.
*Ed Hardy hoodie, har en bekant som köpte en fejkad sådan och är jättenöjd över den, tror jag iaf då han använder den så ofta han kan.
*Inte innehålla körkort, speciellt om du är över 25 år.
*Volvo 240, 740 och vad dom jävla bilarna heter.
*Skaffa barn under 21 års ålder.
*En del tatueringar kan vara väldigt fräscha, men en tribal är det då inte. Dessutom skall ens tatuering/tatueringar absolut inte sitta i ansiktet.
*För mycket piercingar
*En kille/man ska inte ha örhängen, absolut inte 2.
*Ha sex utan kondom under ett one night stand.
*Dricka fulöl, enbart för att bli full, okej ifall man gillar det, men när det finns lite dyrare och godare öl tillgängligt, och dricka den skiten enbart för att bli full och tjäna några kronor. Här ska jag erkänna att det gjorde jag faktiskt då och då, för ca 3-4 sedan i 15 års åldern. Den här regeln gäller för 18 och över. Då räknar jag framförallt in Spendrups på fat i denna kategorin.
*Gå på Chez Amis i Göteborg, jävla skithål.

Där var några punkter, någon som håller med mig på dom ? Någon som inte håller med mig ?
Citera
2011-07-09, 11:30
Medlem
Youngboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biffkriminell

*Övervikt, etta på listan.
*Missbruksproblem.
*Vara dåliga föräldrar.
*Inte kunna sköta sin ekonomi.
*Vara ohygienisk.
*Långtidsarbetslös, utan att försöka göra någonting åt saken.

Där var dom lite tyngre punkterna, här kommer några punkter som kanske inte är lika allvarliga, men likaså gräsliga.

*Bära joggingskor på krogen.
*Ed Hardy hoodie, har en bekant som köpte en fejkad sådan och är jättenöjd över den, tror jag iaf då han använder den så ofta han kan.
*Volvo 240, 740 och vad dom jävla bilarna heter.
*En del tatueringar kan vara väldigt fräscha, men en tribal är det då inte. Dessutom skall ens tatuering/tatueringar absolut inte sitta i ansiktet.
*För mycket piercingar
*En kille/man ska inte ha örhängen, absolut inte 2.
*Ha sex utan kondom under ett one night stand.
*Dricka fulöl, enbart för att bli full, okej ifall man gillar det, men när det finns lite dyrare och godare öl tillgängligt, och dricka den skiten enbart för att bli full och tjäna några kronor. Här ska jag erkänna att det gjorde jag faktiskt då och då, för ca 3-4 sedan i 15 års åldern. Den här regeln gäller för 18 och över. Då räknar jag framförallt in Spendrups på fat i denna kategorin.
*Gå på Chez Amis i Göteborg, jävla skithål.

Där var några punkter, någon som håller med mig på dom ? Någon som inte håller med mig ?

haha.

Du glömde:

* Ha vargmotiv på T-shirt, Hood m.m.

* Ha extremt rasistiska åsikter utan att kunna argumentera, typ " Dom jävlarna snor våra jobb"

* Ha en risig bil, typ 740, 240 och att det är deras "ögonsten"

* Om det är en WT av det kvinnliga könet så förlorade hon oskulden första helgen i ÅK6/7 av killen med EPA. (Även han WT)

* Särskriva långt upp i vuxen ålder.

* Dåliga betyg.

* Säga shit eller fuck i varje mening dom kläcker ur sig. Även använda ord som kredd eller "kreddigt" är också som talar om att det är ett WT vi har och göra med.

* Tycka att Dragracing är det bästa som händer i "byyyn" på hela året.

* Tycker att veckans absoluta höjdpunkt är att sitta med sina arbetsmarknadspolitiska åtgärder till polare och socialfalls tjejer med minst 2 ungar med olika fäder och dricka sig fulla på ful öl som sofiero, Kung eller något liknande.
Citera
2011-07-09, 15:12
Medlem
"Sportbilen" har lagt upp lite film från Power Meet 2011 i Västerås.

http://youtu.be/pGSNW3PnG_w

http://youtu.be/VazM8CRrXgw
Citera
2011-07-09, 16:09
Medlem
Danniis avatar
tacos! de är fan wt
Citera
2011-07-09, 16:21
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannii
tacos! de är fan wt

Tacos är gott. I så fall är sushi mer WT. För vem kan på allvar tycka att rommen, som smakar fitta, är gott och dessutom gilla Wasabin, som är så stark att det bränner sönder tungan..
Citera
2011-07-09, 16:42
Medlem
Youngboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannii
tacos! de är fan wt

Tacos tar tid att göra, ett WT gillar inte att laga mat, därför gör dom måltider som findus egna carbornara pasta i förpackning alternativt gå på grillen.

Tacos äts av vanliga svennebananer till middag på fredagar i det lilla radhuset i området där du bor. Det är således inte WT.
Citera
2011-07-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngboys
haha.

Du glömde:

* Ha vargmotiv på T-shirt, Hood m.m.

* Ha extremt rasistiska åsikter utan att kunna argumentera, typ " Dom jävlarna snor våra jobb"

* Ha en risig bil, typ 740, 240 och att det är deras "ögonsten"

* Om det är en WT av det kvinnliga könet så förlorade hon oskulden första helgen i ÅK6/7 av killen med EPA. (Även han WT)

* Särskriva långt upp i vuxen ålder.

* Dåliga betyg.

* Säga shit eller fuck i varje mening dom kläcker ur sig. Även använda ord som kredd eller "kreddigt" är också som talar om att det är ett WT vi har och göra med.

* Tycka att Dragracing är det bästa som händer i "byyyn" på hela året.

* Tycker att veckans absoluta höjdpunkt är att sitta med sina arbetsmarknadspolitiska åtgärder till polare och socialfalls tjejer med minst 2 ungar med olika fäder och dricka sig fulla på ful öl som sofiero, Kung eller något liknande.

Du räknar alltså dig själv som white trash?
Citera
2011-07-09, 22:21
Medlem
Youngboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheelsta
Du räknar alltså dig själv som white trash?

jaja blir lite fel då och då.
Citera
2011-07-10, 12:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Rädslan att testa ny mat är wt. Ett wt som åker utomlands vågar aldrig testa de lokala restyranterna och maten, de beställer bara hamburgare med pommes (helst på donken). Även om hamburgare ute kan vara jävligt gott (på rikitg resturant) så vill jag testa någon lokalt när jag är borta. Ibland blir det grisen i säcken, men det är en del av resan.
Citera
2011-07-10, 17:22
Medlem
Bilder från Power Meet 2011 kommer senare ikväll/inatt. Måste ladda upp dem och skriva in länkarna vilket tar en stund och jag har inte tid just nu.
Den som väntar på något gott....
Citera
2011-07-10, 20:13
Medlem
mr-bachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biffkriminell

Inte innehålla körkort och skaffa barn yngre än 21? Att inte innehava körkort kan jag gå med på att du menar men då skulle mången stadsbo vara WT vilket känns konstigt. Föder man barn brukar de ju (förhoppningsvis) vara minderåriga när de kommer ut ur kvinnohålet. Att adoptera barn yngre än 21 år är således också WT?

Syftningsfel är enligt mig halvt WT, skall vi för enkelhetens skull kalla det för VT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in