2010-05-21, 19:20
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Här har ni tvättäkta trash, bråkar om en kebab.. eller något liknande..

http://www.youtube.com/watch?v=3PpSjsOfZWg
Ja verkligen WT!
Citera
2010-05-21, 21:26
Medlem
Var på Ica idag när ett par kommer gående förbi och stannar bredvid mig. Båda var överviktiga, tjejen hade färgat håret rött, såg riktigt billigt ut. Båda hade svarta linnen och mannen hade tatuerat in en stor varg på högerarmen. Min första tanke var den här tråden.
Citera
2010-05-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Var på Ica idag när ett par kommer gående förbi och stannar bredvid mig. Båda var överviktiga, tjejen hade färgat håret rött, såg riktigt billigt ut. Båda hade svarta linnen och mannen hade tatuerat in en stor varg på högerarmen. Min första tanke var den här tråden.

Låt mig vara i fred för fan! Hon är inte billig, jag fick både bjuda på öl och bära hem henne innan det var fixat.. Oförskämda snorunge!
Citera
2010-05-22, 11:20
Medlem
McCarthy01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Här har ni tvättäkta trash, bråkar om en kebab.. eller något liknande..

http://www.youtube.com/watch?v=3PpSjsOfZWg

Fast några av killarna hade ju kavaj eller liknande.

Skulle dock vara kul med fler videos, gärna inspelade av privatpersoner som har filmat de lokala förmågorna. Ska se om inte jag själv kan bidra med något framöver...
Citera
2010-05-22, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Fast några av killarna hade ju kavaj eller liknande.

Du kan väl klä på en gris en kavaj, men börjar man i vuxen ålder fightas över en kebab saknar man intellektuell kapacitet i sådan omfattning att man är wt i själ och hjärta.
Citera
2010-05-23, 00:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Såg följande idag

Tjej med indianband i håret och bicepstatuering med inidanmotiv och hennes kompis med bicepstatuering med ylande varg motiv.
Citera
2010-05-25, 11:41
Medlem
http://allehanda.se/slaktvanner/anno...1.2019022-figo

Skriker inte namnen WT?
Citera
2010-05-25, 11:45
Bannlyst
Åk till trakterna runt Arvika så ska ni få se på WT
Citera
2010-05-25, 11:53
Medlem
Heinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.
http://allehanda.se/slaktvanner/anno...1.2019022-figo

Skriker inte namnen WT?
Figo, Noah, Zhakira, Tuzz, Douglas x2, Kevin, Nova, Ally...

Hoppas verkligen att Zhakira och Tuzz är husdjur, vore riktigt elakt att låta en människa heta så...
Citera
2010-05-25, 20:29
Medlem
Fråga: Är alla som inte tjänar mer än 30 000 kr i månaden WT enligt er på flashback?

Känns inte som det är speciellt svårt att bli kallad WT här menar jag
Citera
2010-05-25, 23:30
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Såg en äkta wt familj idag på willys. Vid fruktdisken ser jag två fetton, den ena av då obestämb art kön, som senare visade sig vara mamman. De tryckte isig smakprov av ananasbitar och var tonårsfnittirga, den andra var således dottern. De pratade, mumsade elläer tröck isig ananas. Dottern gick bort till fikabrödshyllan och sa "detta skulle vi ha va". Mamman var piercad med färgat hår och batikliknande mönstrad klänning, dottern var klädd i en klänning som var lite åt det ljusrosa hållet och med färgat hår, sonen var mager, piercad, färgat hår och klädd i militärshort i svart, vitt och grått och en t-shirt med små sverige kronor och skateskor med tubsockor i. Det handlades pommes, blandsaft och så. Under hela tiden fnittrades och pratades på tonårsmaner.

Dottern slängde ner en flaska billigt mineralvatten, då deklarerade mamman att hon och sonen minsann skulle ha varson cola flaska (eldorado) eftersom hon fick mineralvatten.

Det var ungefär det jag såg, hade velat rantat efter lite mera

Om detta är i Norslund så har kvinnan i fråga rosa hår va?
Citera
2010-05-26, 13:47
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kan utvecklingsstörda vara WT? Det är nämligen två tjejer i 20årsåldern kanske som här i stan kallas "systrarna Bjurz" De är begåvningshgandikappade men jag vet dock inte deras diagnoser. WT klockan ringer för mig då jag ser de i butiken handlandes godis, chips, ostbågar, dricKA och billys pizza iförda lortiga mjuksbyxor, sunkiga fleccetröjor och skitiga mössor. De själva är enormt feta och luktar illa.
Haha, de har jag sett. De har alltid sina djävla mössor på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in