Var på Ica idag när ett par kommer gående förbi och stannar bredvid mig. Båda var överviktiga, tjejen hade färgat håret rött, såg riktigt billigt ut. Båda hade svarta linnen och mannen hade tatuerat in en stor varg på högerarmen. Min första tanke var den här tråden.
Var på Ica idag när ett par kommer gående förbi och stannar bredvid mig. Båda var överviktiga, tjejen hade färgat håret rött, såg riktigt billigt ut. Båda hade svarta linnen och mannen hade tatuerat in en stor varg på högerarmen. Min första tanke var den här tråden.
Låt mig vara i fred för fan! Hon är inte billig, jag fick både bjuda på öl och bära hem henne innan det var fixat.. Oförskämda snorunge!
Fast några av killarna hade ju kavaj eller liknande.
Skulle dock vara kul med fler videos, gärna inspelade av privatpersoner som har filmat de lokala förmågorna. Ska se om inte jag själv kan bidra med något framöver...
Fast några av killarna hade ju kavaj eller liknande.
Du kan väl klä på en gris en kavaj, men börjar man i vuxen ålder fightas över en kebab saknar man intellektuell kapacitet i sådan omfattning att man är wt i själ och hjärta.
Såg en äkta wt familj idag på willys. Vid fruktdisken ser jag två fetton, den ena av då obestämb art kön, som senare visade sig vara mamman. De tryckte isig smakprov av ananasbitar och var tonårsfnittirga, den andra var således dottern. De pratade, mumsade elläer tröck isig ananas. Dottern gick bort till fikabrödshyllan och sa "detta skulle vi ha va". Mamman var piercad med färgat hår och batikliknande mönstrad klänning, dottern var klädd i en klänning som var lite åt det ljusrosa hållet och med färgat hår, sonen var mager, piercad, färgat hår och klädd i militärshort i svart, vitt och grått och en t-shirt med små sverige kronor och skateskor med tubsockor i. Det handlades pommes, blandsaft och så. Under hela tiden fnittrades och pratades på tonårsmaner.
Dottern slängde ner en flaska billigt mineralvatten, då deklarerade mamman att hon och sonen minsann skulle ha varson cola flaska (eldorado) eftersom hon fick mineralvatten.
Det var ungefär det jag såg, hade velat rantat efter lite mera
Om detta är i Norslund så har kvinnan i fråga rosa hår va?
Kan utvecklingsstörda vara WT? Det är nämligen två tjejer i 20årsåldern kanske som här i stan kallas "systrarna Bjurz" De är begåvningshgandikappade men jag vet dock inte deras diagnoser. WT klockan ringer för mig då jag ser de i butiken handlandes godis, chips, ostbågar, dricKA och billys pizza iförda lortiga mjuksbyxor, sunkiga fleccetröjor och skitiga mössor. De själva är enormt feta och luktar illa.
Haha, de har jag sett. De har alltid sina djävla mössor på sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!