2007-12-10, 20:36
Medlem
Skojar du eller? En av få saker som är gemensamt för i stort sett alla WT är ju att barnen inte hjälper till. Det är knappast medel- eller överklass att låta ungarna löpa amok och bete sig allmänt dåligt.
Citera
2007-12-10, 20:46
Bannlyst
Barnen:
Ständigt förkylda
Massor av alergier
Drar grannarnas barn i håret
Dricker pappas pripsblå slattar på söndagmorgonen
tigger "present till alla kunder" av glassbils föraren
kissar ner sig tills dom är 9
stjäl leksaksbilar när dom är på kalas
Citera
2007-12-10, 22:15
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
se&hör, efterlyst, blend cigg, sverigedemokraterna, horoskop, köra volvo 240 och kalla det raggarbil, glasbord, onyttigmat, kontakter på socialen, polis förakt, wu-wear, alkohol, mode stuket som var för 10-20-30 år sedan, adidas knäpp-byxor, mamman den bärande, farsan smiter undan, barnen ska alltid hjälpa till, religion, och sen orkar jag inte skriva mer. Det var det som jag kom att tänka på.

Alkohol... ja då var nästan alla i Sverige WT då

Och att barnen ska hjälpa till är väl för tusan inte WT? Det är snarare bara bra för barnen och något som fler föräldrar borde tänka på.
Citera
2007-12-10, 22:55
Medlem
lteshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Alkohol... ja då var nästan alla i Sverige WT då
Nej, efter den här tråden är alla i Sverige wt
Citera
2007-12-11, 19:39
Medlem
otukts avatar
Jag tänkte på de wt familjer och killar jag känner till och skrev det på 30 sek. Alkohol brukar finns i hela samhället, ja. Har bara gammla minnen av att ungarna alltid måste hjälpa till med saker hela tiden.
Citera
2007-12-11, 23:34
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
se&hör, efterlyst, blend cigg, sverigedemokraterna, horoskop, köra volvo 240 och kalla det raggarbil, glasbord, onyttigmat, kontakter på socialen, polis förakt, wu-wear, alkohol, mode stuket som var för 10-20-30 år sedan, adidas knäpp-byxor, mamman den bärande, farsan smiter undan, barnen ska alltid hjälpa till, religion, och sen orkar jag inte skriva mer. Det var det som jag kom att tänka på.

Träffsäkert!
Citera
2007-12-12, 09:38
Medlem
k0nungs avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1447401.ab
WT så det skriker om det. har barn med en 19 åring som dessutom piskar henne i skogen
Citera
2007-12-12, 12:21
Medlem
Rubzs avatar
http://www.lyxfallan.se/tv/webb-tv kolla avsnitt 4 säsong 2. Ungen heter till och med Cevin, notera att han heter Cevin med C
Citera
2007-12-12, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuCe
*Träningsoveraller.
*Tribalmönster på t-shirts.
*Tränade kampsport 1986 - 1989.
*Eurodisco.
*Stark solariebränna.
*Sticker till jobbet vid 05.00
*Har en solfjäder bakom skinnsoffan.
*Har 15 olika virus på sin dator efter porrsurfandet och skyller sedan allt på "det där jävla internet, det funkar ju inte".

Nu blev jag fylld av hat och måste lugna mig med en kopp kaffe.

klockren hahaha
Citera
2007-12-12, 21:24
Bannlyst
¤ Lyssnar på Ulthima Thule, alternativt Whitesnake
¤ Har på sig kläder direkt taget från 90-talet
¤ Pappa kör Volvo och arbetar inom byggbranschen
¤ Tror stenhårt på att han är viking
Citera
2007-12-12, 21:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ltesh
//
Jag utgår från att majoriteten av FB:are som kommenterat i den här tråden har en liknande bakgrund.

Du tror på fullt allvar att majoriteten av skribenterna i den här tråden (eller för den delen Flashback som helhet) tillhör den övre medelklassen?
Citera
2007-12-12, 22:10
Medlem
lteshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Du tror på fullt allvar att majoriteten av skribenterna i den här tråden (eller för den delen Flashback som helhet) tillhör den övre medelklassen?
Jag utgår på allvar från att så är fallet.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in