2007-07-08, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH
Medelsvensson och WT har ofta likartad smak. Båda kategorierna kan åka på husvagnssemester iklädda träningsoverall, ha bokhyllor utan böcker men fulla med glaskatter och souvenirer från Gran Canaria, eller för den delen gilla buskis.

Skillnaden mellan medelsvensson och WT är att den förstnämnda kategorin har ordnade ekonomiska och sociala förhållanden, medan WT gärna har fem barn med fem olika män och sjutton betalningsanmärkningar.

Samt att Medelsvensson vill spela fin. Mycket WT gör tycker Medelsvensson är ohyfsat och vulgärt.
Citera
2007-07-08, 15:05
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xurra
johanbtk: "Att spela nätpoker är WT."
Freerolls möjligen

Är det inte rätt WT att ha svenska flaggan som avatar?
Det kanske det är. Men som tidigare påpekats i tråden, bara för att enstaka saker stämmer in så betyder det inte att en person är WT. Det är helheten som avgör.
Citera
2007-07-08, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Det kanske det är. Men som tidigare påpekats i tråden, bara för att enstaka saker stämmer in så betyder det inte att en person är WT. Det är helheten som avgör.

WT för att inte om kolossal dumhet är att använda Svenska flaggan som sitt vapen mot blattar och sossar! Kunde inte dylika rassar skaffa sig en bättre symbol?

Den stendumme WT-rassen tror att Svenska Flaggan är en symbol för sina åsikter.
Citera
2007-07-09, 22:21
Medlem
Klockrent!

Vanliga inslag/kännetecken
hockeyfrilla
alkoholism
fetma i kombination med blekhet
inavel
hustru-/barnmisshandel
avsaknad av ambition
låg utbildning
analfabetism
trångsynthet, rasism
fast food
graviditet vid låg ålder
går att studera i talkshows (Ricki Lake, Jerry Springer etc)
Citera
2007-07-09, 23:15
Bannlyst
Både WT och MedelSvensson kan vara rasistiska. Skillnaden är att WT vanligen är helt öppen med det. Typ:

WT-dotter: här är min pojkvän pappa.
WT-far: fan en nigger. Du ska inte rasblanda dig! Har jag inte lärt dig nånting! Hörru du din chokladtomte stick ifrån min dotter innan jag kör upp foten i arslet på dig så du får hjärnskador!
WT-dotter: jag hatar dig! Det här är min kille och jag älskar honom fatta det! Kom nu, Mbuga, jag flyttar hem till dig istället!

MS-dotter: här är min pojkvän pappa.
MS-far: aha hej, öh...vad heter du?
Neger: Mbuga.
MS-far: aha trevligt...öh...vilket land..öh..kommer du ifrån?
Neger: jag komma från Sidåfrika.
MS-far: aha, ja..öh..ja intressant..öh, Anna får jag prata lite med dig...
Citera
2007-07-10, 11:43
Medlem
chekiuss avatar
Det är mycket mer WT när dottern själv är rasistisk och umgås med liksinnade!
Citera
2007-07-10, 13:54
Medlem
paridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Ännu bättre om hon sen slutar umgås med dom och skaffar en negerpojkvän!
Citera
2007-07-10, 14:00
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parida
Ännu bättre om hon sen slutar umgås med dom och skaffar en negerpojkvän!

Då blir hon bara en hobbyneger och inte WT enligt mig.
Citera
2007-07-10, 14:04
Medlem
Schmendricks avatar
Hela familjen bestående av pappan "Ove 52", mamman "Ulla 48", och syskonen "Tuffa-Tobbe, pojke 16" och "Snygg-Johanna, flicka 19" (gravid)

Då familjen ofta är osams har föräldrarna bestämt sig för att utveckla en väldigt stark passion för fotboll, alternativt hockey/bandy. Därför har de tecknat en säsongsfamiljebiljett så hela familjen kan få chansen att heja fram deras favoritfotbollslag, där pappan och sonen en gång spelat. Pappan nämner under matcherna att han själv kunde varit en av spelarna om han inte skadad ankeln.

Under halvlek/periodpaus så springer genast HELA familjen till korvkiosken, och trots att detta är en rutin som de gör varje vecka, tar det väldigt lång tid för familjen att bestämma sig, trots att de alltid till slut alltid väljer samma meny. (Man kan ju inte pröva nånting nytt)
Citera
2007-07-10, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chekius

var ligger logiken att en WT-dotter är mer rasse än en Ms-dotter?
Citera
2007-07-10, 14:22
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
WT för att inte om kolossal dumhet är att använda Svenska flaggan som sitt vapen mot blattar och sossar! Kunde inte dylika rassar skaffa sig en bättre symbol?

Den stendumme WT-rassen tror att Svenska Flaggan är en symbol för sina åsikter.
I början av 90-talet var det populärt bland PK-kräk att säga saker som vi måste ta tillbaka flaggan från rasisterna.
Jag har bara vänt på resonemanget eftersom att vi tyvärr allt för ofta får se utkommenderade negerbarn med svenska flaggan på bland annat nationaldagen.
Vi som inte vill att Sverige förvandlas till en social soptipp (varkan bestående av WT eller av blattar) måste ta tillbaka flaggan från negerbarnen.
Citera
2007-07-10, 15:09
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
var ligger logiken att en WT-dotter är mer rasse än en Ms-dotter?

WT begreppet är logiklöst. WT är ingenting man blir. WT är någonting man föds till. Att vara rasist är jävligt WT!
Sedan kan en medelklassfamilj mycket väl vara extremt mycket WT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in