2007-01-16, 11:15
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sideline
Riddaren verkar vettig!

Är det så att ens mor är WT är man det oftast själv också!

Inget fel med att vörda sin moder.
Men om hon bajsar med öppen dörr, svär, dricker öl, har fyra ungar med olika farsor etc ... så vet jag inte om det finns så mycket att vörda.
Citera
2007-01-16, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sideline
Riddaren verkar vettig!

Är det så att ens mor är WT är man det oftast själv också!

Jag kan garantera att jag inte är WT, och det är nog min farsas förtjänst (Uppvuxen i borgarhem och chefsposition). Visst har han sina sidor med, han är oftast ignorant, konservativ, träig och gammalmodig.

Hur dessa två kom ihop har jag ingen aning om
Citera
2007-01-16, 13:48
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkToss

Det sägs ju att motsatserna dras till varandra. Kanske är sant ibland.

Men jag är säker på att du inte är WT. För du har behållt lugnet och inte exploderat i ett felstavat vredesutbrott trots att jag har skrivit elaka saker om din mamma. Bra!!
Citera
2007-01-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkToss
Opposits attract!

p.s. kul för dig. d.s.
Citera
2007-01-16, 13:52
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag och en arbetskamrat var ute och tog en öl efter jobbet häromdagen. Kamraten skulle röka, och jag gjorde honom sällskap ut. Efter 1 minut kommer en flåsande ful tjej fram och tigger cigaretter av min vän "-Snäääälla kan inte jag få en cigg *bulldogvalpögon*". När hon fått en så hasar hennes lika motbjudande vän fram och "-kan inte jag också få en?". Kompisen sträcker fram paketet.

Tigga cigaretter på krogen är wt. Har man råd att lägga pengar på både entré och alkohol så borde man se till att ladda upp med cigaretter.
Att, som rökare, inte ha cigaretter verkar nästan höra till. I tid och otid så tigger rökare cigg av vilt främmande människor. Snusare däremot hör man nästan aldrig be om snus!
Citera
2007-01-16, 15:01
Medlem
stigmas avatar
Detta är WT!

Att vara 35 år, sitta med sina polare och sin boaorm och dricka öl vid ett bad. Att sedan tillråga på allt bli gripen för fylla måste betecknas som WT.
Närvaron av ormen höjer endast WT-faktorn på det inträffade.

http://tv4.se/nyheter/473198.html
Citera
2007-01-16, 16:16
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Snusare däremot hör man nästan aldrig be om snus!

Precis. Då jag har hört "tiggning" är det mellan vänner man frågar. Har aldrig varit med om att en snusande polare tiggt till sig av en främling sådär.
Citera
2007-01-16, 16:31
Medlem
stigmas avatar
Såg en WT-morsa i somras som hade en tröja med texten :
"Hellre överviktig än skitviktig".

Och ja .. hon var överviktig för att uttrycka sig milt.
Lidl byggde dessa lår.
Citera
2007-01-16, 17:05
Medlem
Att skriva samt svara på kontaktannonser är väl white trash?
Den tanken slog mig i morse när jag skummade genom morgontidningen. Och mycket riktigt hittade jag en annons med starka Wt-tendenser.

Citat:
Ursprungligen postat av DN. (KULTUR. sid.15) 16/1 2007
Jag söker en snäll och trevlig man med
hjärtat på rätta stället, 45-55 år, gärna
native American. Du älskar naturen och
värdesätter ett seriöst förhhållande. Jag
är, 51 år, gillar bl.a. musik, hemmaliv,
naturen, ärlighet
Vad säger experterna?
Citera
2007-01-16, 20:47
Medlem
Roland Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A. W
Att skriva samt svara på kontaktannonser är väl white trash?
Den tanken slog mig i morse när jag skummade genom morgontidningen. Och mycket riktigt hittade jag en annons med starka Wt-tendenser.

Vad säger experterna?

Nej. Flera fel. Skriver för det första alldeles för bra, dessutom, värdesätter naturen. En WT reflekterar inte ens över den, är bara ett bra ställe att dumpa gamla batterier, däck mm i. Vad gäller kontaktannoser - ett äkta WT skulle på sin höjd ringa Phone Café el nåt liknande för 19.20 i minuten.
Citera
2007-01-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Nej. Flera fel. Skriver för det första alldeles för bra, dessutom, värdesätter naturen. En WT reflekterar inte ens över den, är bara ett bra ställe att dumpa gamla batterier, däck mm i. Vad gäller kontaktannoser - ett äkta WT skulle på sin höjd ringa Phone Café el nåt liknande för 19.20 i minuten.
Nåväl, jag satt mest och funderade över den bland många WT vanliga indianfacinationen. Att hon dessutom använder ett engelskt uttryck för att beskriva indianer (när slutade amerikansk urinvånare fungera?) gjorde mig bara ännu mer fundersam. Men du har nog rätt endå.
Citera
2007-01-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A. W
Nåväl, jag satt mest och funderade över den bland många WT vanliga indianfacinationen. Att hon dessutom använder ett engelskt uttryck för att beskriva indianer (när slutade amerikansk urinvånare fungera?) gjorde mig bara ännu mer fundersam. Men du har nog rätt endå.

Ja det där är klockren WT. Suzanne vill leva sin dröm nu när ungarna är utflugna och inte bara sitta och fantisera om sina indianer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in